Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Klonis skrev:Det jobbas på Malmö 22/11 Söndag (vilket oxå är helg enl en gammel lakej) så håll utkik närmsta veckorna
teddy skrev:Invasionsresan till Malmö måste ju ske med tåg. Vi hyr ett helt tåg. Tåget går ju direkt till Hyllie station.
teddy skrev:Det är bara att börja med marknadsföringen redan nu
ivc skrev:teddy skrev:Det är bara att börja med marknadsföringen redan nu
Exakt. Vore smidigt för alla parter om LL skulle gå ut med det redan nu. Att man ansökt om 1500 biljetter(!) är känt, men för att fylla åtminstone en tredjedel av dessa 1500 bör man gå ut med info snarast.
teddy skrev:När det gäller tåg så chatrar man ett tåg. SJ charter. Och då bestämmer man avgångstider helt själva.
Lillklonis skrev:Haha möller din pajas..
Johan inväntar svar från öresundstågen och deras tidtabell. Haha johan har redan skickat iväg en förfrågan för läääängesedan.
Det är tur du inte har hand om sådant här för du verkar ha noll koll på hur det fungerar
Svartvadet skrev:Sluta runka av din bror Lillklonis, det ser bara sjukt ut.
teddy skrev:Lillklonis skrev:Haha möller din pajas..
Johan inväntar svar från öresundstågen och deras tidtabell. Haha johan har redan skickat iväg en förfrågan för läääängesedan.
Det är tur du inte har hand om sådant här för du verkar ha noll koll på hur det fungerar
Varför ska han invänta en tidtabell?
När man chartrar ett tåg så bestämmer man ju tider helt själv.
Lillklonis skrev:Haha möller din pajas..
mollers skrev:Lillklonis skrev:Haha möller din pajas..
Haha vad söt du är lillklenis. Nä det är tur att SJ har anställda som jobbar med detta för som du säger, jag har ingen aning om hur jag på egen han fixar tåg osv.
Skickat från min SM-G900F via Tapatalk
Svartvadet skrev:Sluta runka av din bror Lillklonis, det ser bara sjukt ut.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 30 gäster