Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Hur får vi igång målskyttet? Vi är nollade i hälften av slutspelsmatcherna. Lallandet i serien har inget med denna hockeyn att göra.bratsson skrev:Tycker inte Frölunda är bättre än Luleå, snarare tvärt om.
Så detta vänder vi, om vi inte ger bort klara chanser. *Hosthämanaktellhost. *
Inte säkert det kommer komma igång.vlk skrev:Hur får vi igång målskyttet? Vi är nollade i hälften av slutspelsmatcherna. Lallandet i serien har inget med denna hockeyn att göra.bratsson skrev:Tycker inte Frölunda är bättre än Luleå, snarare tvärt om.
Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
vlk skrev:Hur får vi igång målskyttet? Vi är nollade i hälften av slutspelsmatcherna. Lallandet i serien har inget med denna hockeyn att göra.bratsson skrev:Tycker inte Frölunda är bättre än Luleå, snarare tvärt om.
Jag vill inte tro att det är så men någon gång när allt ställs på sin spets kommer kanske tiden ikapp. Om allt går en tiondel långsammare så är magin borta .Kloker skrev:Robert Rosén, tåls att kritiseras, bygdens pajk, måste steppa upp inte minst i PP. På det stora hela har han enligt mig i dessa tre matcherna inte bidragit med den spets-/smartness som behövts - och som man ska kunna förvänta sig. Ser trögt, trött och oinspirerat ut. ALLA måste dra sitt strå till stacken imorgon speciellt dom som förväntas ska vara avgörande i ett slutspel!
Nä, han har aldrig haft så svaga kort bredvid sig som nu.bratsson skrev:Fast alla vet att Robert höjer dom han spelar med.
Jag tror han inte har rätt omgivning. Sådant försvinner inte över en.
Kvittar hur bra han passar när vi inte har någon Gyngeish i laget
Och han skadade Frölunda i första matchen men dom lärde sig fort att inte ge oss spelvändningar och spela mer som Luleå, vilket funkar perfekt mot oss.PutteA skrev:Jag är inte förvånad att Halvvuxen är utanför laget. Tittar man på hans senaste matcher så är han överallt och ingenstans i spelet utan puck i egen zon. Han är ju nere och jagar puck bakom eget mål istället för att hålla sin position. Kan tänka mig att JJ är trött på detta nu. Jayden kan vara grymt bra i offensiv del med puck. I det spelet gillar jag honom. Men är man nere och jagar puck bakom eget mål blir det svårt att hitta nån offensiv över huvudtaget.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 11 gäster