Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
c70t5 skrev:På onsdag så finns det ingen anledning till att Pålle INTE ska stå - jag anser faktiskt att det vore grovt tjänstefel i feghetens tecken av herr Fagervall om han nu väljer att skifta målvakter.
Växjö Lakers måste ha tre friska pinnar på onsdag - KOM IGEN NU!!
/T5!!
Varanen skrev:Aldrig är det riktigt bra. När Jocke inte vidtar några åtgärder under matcherna får han skit, när han gör det får han lika mycket skit. Det är inget konstigt med att slänga in reservkeepern när den som startade matchen släppt in 5 mål. Det gav inte önskat resultat i går, men jag tycker åtgärden var korrekt med de förutsättningar vi hade just då. Jag hoppas på fortsatt aktiv coachning av FagEvert även om det inte alltid lyckas.
c70t5 skrev:...fast det kanske är lika bra att det inte kommer så många ifrån ängelholm, då slipper vi ju skadegörelsen på vår nya fina ishall...
/T5!!
Belix skrev:Ni får ju panik i era läger så fort det närmar sig en Röglesupporter för en vecka sen skulle vi stått och räknat upp alla könsord vi kunde och i dag så är ni tacksamma att vi inte kommer så vi inte förstår er fina hall. Föresten på vilken sektion rasade läktaren i fjor där kan man snacka om skadegörelse kan du tänka dig ramaskriket om det hade varit på vår sektion detta hade hänt?
Visst jag förstår ironi samtidigt som jag förstår rent förtal och rena lögner.
Varanen skrev:Aldrig är det riktigt bra. När Jocke inte vidtar några åtgärder under matcherna får han skit, när han gör det får han lika mycket skit. Det är inget konstigt med att slänga in reservkeepern när den som startade matchen släppt in 5 mål. Det gav inte önskat resultat i går, men jag tycker åtgärden var korrekt med de förutsättningar vi hade just då. Jag hoppas på fortsatt aktiv coachning av FagEvert även om det inte alltid lyckas.
Belix skrev:Ni får ju panik i era läger så fort det närmar sig en Röglesupporter.
Patrik_AIA skrev:Belix skrev:Ni får ju panik i era läger så fort det närmar sig en Röglesupporter.
Jo, jag har lärt mig att hantera den för omgivningen så skrämmande uppenbarelse som en blottad AIA-halsduk kan utgöra. På bussen kan folk få för sig att det är en tingsrydshalsduk jag har om halsen, men när den skräckinjagande AIA-loggan skymtar sprider sig en tyst, panikartad stämning bland medpassagerarna.
Senast idag var jag på Clas Ohlson i Tegnérgallerian, där jag stötte ihop med en inbiten lakerssupporter. Han frågade spänt om jag skulle dyka upp på onsdag, och när svaret blev jakande höll han på att svimma.
Så nog är det en stad i chocktillstånd, oavsett om det kommer buss eller ej.
Varanen skrev:Ibland är de påhittade av motståndarna, ibland av Patrik_AIA. En stad i chock...storhetsvansine. Ni är givetvis välkomna til Lakerdome. Hockey är tokskoj.
Varanen skrev:Charlamov - Självklart skall det disuteras/kritiseras/rosas. Jag tycker inte jag gör något annat, och har heller aldrig försökt stoppa någon att uttrycka sina åskter. Men då skall man också kunna ta att alla inte håller med utan att det ropas på censur. Finns ingen anledning att poängtera att debatt skall vara tillåtet efter varenda inlägg jag gör.
Charlamov skrev:Lovar att ALDRIG göra om det... cross my heart
Varanen skrev:Charlamov skrev:Lovar att ALDRIG göra om det... cross my heart
Det är bra! Fritt fram för åsikter, även åsikter om åsikter. Ge mig vad jag tål.
Belix skrev:...för en vecka sen skulle vi stått och räknat upp alla könsord vi kunde och..
när jag skrev om AIA's besök på McD i Växjö stad. Jag får säga att det var en annan formulering än den som min kollega använde när hon berättade om "incidenten" för mig. Hon sa att det kändes obehagligt när det kom in en massa Rögle-supporters som började ropa, bl.a. om att Växjö var loosers (ursäkta en evt. felstavning av ordet) och att ni sen började ropa könsord och dylikt. Hon och barnen tyckte som sagt att det var lite obehagligt, vilket man kan förstå. Hennes son på 3 år kom på dagis på måndagen och sa till dagisfröknen: "Det kom massa människor som gapade på McDonalds". Hehe, jag tyckte det var lite roligt att han använde ordet "gapade", 3 år och allt...och sen listade dom alla dom könsorden dom kunde på rad..
Användare som besöker denna kategori: noneedforaname, vlk och 4 gäster