Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Ja, visst är detta märkligt!Dysterqvist skrev:Det finns sisu i alla finska spelare men när dom hamnar i Växjö försvinner den ofta av någon konnstig anledning
Härmapan skrev:Ja, visst är detta märkligt!Dysterqvist skrev:Det finns sisu i alla finska spelare men när dom hamnar i Växjö försvinner den ofta av någon konnstig anledning
Vem minns inte håglösheten i exempelvis Kallio, Norrena, Heikinen, Varakas, Palola, Lajunen, Kiiskinen, Melart…
Ingen av dem bidrog eller gjorde några avtryck…
När man vinklar fakta så hårt som du precis gjorde kan du knappast kalla den varken ren eller skär ;PDysterqvist skrev:Härmapan skrev:Ja, visst är detta märkligt!Dysterqvist skrev:Det finns sisu i alla finska spelare men när dom hamnar i Växjö försvinner den ofta av någon konnstig anledning
Vem minns inte håglösheten i exempelvis Kallio, Norrena, Heikinen, Varakas, Palola, Lajunen, Kiiskinen, Melart…
Hehe ,
Tillockmed Enestubbe på SMP gjorde en artickel om Växjös alla skadade och floppande finnar i våras.
Laakso ,Junttilla ,Koivisto , Nättinen m fl. Påfallande många finnar somm icke spelat som förväntat , det är inte gnäll utan ren ock skär fakta .
Jag gillar verkligen Enestubbe men jag hävdar nog i motsats till honom att majoriteten av våra finnar snarare har varit livsviktiga än floppar.Dysterqvist skrev:Härmapan skrev:Ja, visst är detta märkligt!Dysterqvist skrev:Det finns sisu i alla finska spelare men när dom hamnar i Växjö försvinner den ofta av någon konnstig anledning
Hehe ,
Tillockmed Enestubbe på SMP gjorde en artickel om Växjös alla skadade och floppande finnar i våras.
Laakso ,Junttilla ,Koivisto , Nättinen m fl. Påfallande många finnar somm icke spelat som förväntat , det är inte gnäll utan ren ock skär fakta .
Lite väl litet sample size va? Och var det något som kännetecknade Hallam var det att spela kontrollerat. När rätt spelare fanns såg det riktigt bra ut då också.bratsson skrev:Jag vet inte men är inte passningsspelet på en mycket högre nivå än med Sam vid rodret? Finurligt, pojkarna vågar hålla i pucken och slå en bra pass istället för att skicka iväg den...
Skickat från min SM-A515F via Tapatalk
Jo men redan nu på en försäsong?Person skrev:Lite väl litet sample size va? Och var det något som kännetecknade Hallam var det att spela kontrollerat. När rätt spelare fanns såg det riktigt bra ut då också.bratsson skrev:Jag vet inte men är inte passningsspelet på en mycket högre nivå än med Sam vid rodret? Finurligt, pojkarna vågar hålla i pucken och slå en bra pass istället för att skicka iväg den...
Skickat från min SM-A515F via Tapatalk
Overkill skrev:Melart...
Dysterqvist skrev:Emil Larmi vs Marcus Högberg, det blir en bra värdemätare.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 9 gäster