Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Kolla backarnas placering och jobb. Skolboksexempel på hur det inte får se ut.StenhårtSlagskott skrev:Händemark kvitterar efter att visat sin klass. Snyggt 1-1.
2-1 bröderna
vlk skrev:Kolla backarnas placering och jobb. Skolboksexempel på hur det inte får se ut.StenhårtSlagskott skrev:Händemark kvitterar efter att visat sin klass. Snyggt 1-1.
2-1 bröderna
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Ja, det var snyggt. Synd att inte NHL blodet lyser igenom på 22 och 4.StenhårtSlagskott skrev:Drury 3-3. Syns att det rinner nhlblod i ådrorna på den släkten.
Verkligen, borde spela när vi startar. De tillför mer än ett par stycken sk ordinarie. Dessutom investerar vi för framtiden dåPerson skrev:Kul att se att så många juniorer som tar för sig!
Häman-Aktell har ingen bra dag på jobbet.
Är ingen dominerande back i allsvenskanPerson skrev:Erixon...
Nej det är han inte tyvärr.vlk skrev:Är ingen dominerande back i allsvenskanPerson skrev:Erixon...
Instämmer om Vainio. Problemet är inte Växjös toppar på backsidan. Där har vi ett par stycken. Problemet är att de sämsta backarna helt enkelt inte håller alls.Person skrev:Nej det är han inte tyvärr.vlk skrev:Är ingen dominerande back i allsvenskanPerson skrev:Erixon...
Dock så måste jag säga att Vainio är för jävla bra! Vilken klassback, ruskigt bra i båda delarna av spelet.
Det är detta vi kommer att få se. Så här kommer vårt spel att se ut. Det kommer inte att lyfta till oanade höjder bara för att poängräkningen startar.PutteA skrev:Fanns en tendens till lyft i början av andra perioden. Sen kom en utvisning och vi hamnar fullständigt på hälarna. Och sen en utvisning till och sen var perioden körd.
Jag gillar både Vainio och Eronen. Eronen är lite svagare i närkampsspelet, men hans skridskoåkning och puckhantering är riktigt bra!!
Men det känns som det är en hel del blyben idag. Inte många forwards, junisarna borträknade, som orkar ta några extra skär där ute.
Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
Person skrev:Peter Andersson är en annan back som tyvärr inte håller.
...Peter Andersson är en spelare för Växjö Lakers att bygga laget kring...
Jag tror och hoppas att det blir bättre för honom när Davidsson kommer in. En spelare som tänker lika och dessutom hänger med honom.vlk skrev:Drury , vilken lirare...hoppas han under säsongen för spela med lite bättre lirare
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 11 gäster