Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
alfax skrev:Putte/LL skrev:Ta er samman!!!!
Gå på kvalmatchen istället.
Garanterar Du att de klarar att gå till kval ,ja då följer jag med till Ängelholm
Lakersfan_03 skrev:klart den roligaste resan på hela året
spirre skrev:Lakersfan_03 skrev:klart den roligaste resan på hela året
Då är det en stor anledning till att följa med oxå..
Klart du ska ner hit med alla dina andra vänner, ha skoj i bussen, dricka en bira eller fler, skratta, sjunga etc... för att sen få uppleva det bästa med hela resan, "trycket i Ängelholms islada", för att tro att du/ni ska få åka hem med 3 poäng i bagaget är helt fel
Anmäl dig nu tycker jag, du är inne & skriver så gott i vårat forum då & då, & så har du aldrig varit här ? Det går inte..
Som sagt, anmäl dig nu & sök sedan upp mig i periodpausen så bjussar jag på kaffe
Ses den 5/11 =)
mvh Johan
Malul skrev:öster kommer ju kvala vid vinst,så då är det ju inte sista matchen!
förlorar dom åker de ju ut och då skulle man ju önska att man var i ängelholm istället,så varför ens tveka?=)
Dragkampslakej skrev:och ni kan säga till EF kompisarna att hade jag varit på den där matchen i November hade det gått helt anorlunda både om de vinner eller förlorar.
1 § Ändamål
Föreningen skall bedriva följande verksamhet:
Att främja intresset för Växjö Lakers genom att i positiv anda stödja Växjö Lakers lag utan att håna eller förnedra motståndare eller domare.
serra skrev:"jag heter Putte, och jag har missat 2 hemma matcher pga av att jag gillar att fiska"!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 15 gäster