Uppladdning inför Modo fredag 25/1

Här diskuterar kring Växjö Lakers kommande och spelade matcher. En tråd för varje match.

Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator

Re: Uppladdning inför Modo fredag 25/1

Inläggav Talismanen » lör jan 26, 2013 8:46 am

Ja jävlar i havet
Den som inte sjunger är taifare!!!
Användarvisningsbild
Talismanen
c/o LL´s Forum

Inläggav PutteA » lör jan 26, 2013 9:16 am

Lakershjärta71 skrev:Vad är detta för möte? Har jag missat något, så säg!

Prova börja med att läsa på LL:s hemsida, där händer en hel del!!!
Så är det med det, som det
är, me det som är, så är det
;)
Användarvisningsbild
PutteA
Styrelsen Lakers Lakejer

Inläggav utep » lör jan 26, 2013 9:31 am

Grymt bra jobbat ni som ordnade detta möte! Det är sådant som skapar mervärde till medlemskapet. Tusen tack!
2015
Användarvisningsbild
utep
Forumentusiast

Inläggav PutteA » lör jan 26, 2013 10:18 am

utep skrev:Grymt bra jobbat ni som ordnade detta möte! Det är sådant som skapar mervärde till medlemskapet. Tusen tack!

U are welcome!!! ;)
;)
Användarvisningsbild
PutteA
Styrelsen Lakers Lakejer

Inläggav Lakershjärta71 » lör jan 26, 2013 11:58 am

PutteA skrev:
Lakershjärta71 skrev:Vad är detta för möte? Har jag missat något, så säg!

Prova börja med att läsa på LL:s hemsida, där händer en hel del!!!
Jag vet bara att jag förut kunde läsa på forumet att man påminde alla om det var t.ex något informationsmöte eller medlemsmöte inbokat, men nu kommer jag att läsa lite mer på LL:s hemsida.

Är det för mycket begärt om någon vill skriva en kort sammanfattning om varför detta möte ägde rum, vilka som höll i det och vad som sas? Men det kanske står på LL:s hemsida..
Användarvisningsbild
Lakershjärta71
c/o LL´s Forum

Inläggav Lakershjärta71 » lör jan 26, 2013 12:09 pm

Klonis skrev:Goddag yxskaft :wink:
Fan att man missat detta. Aldrig missat ett möte. Om jag hade läst att det stod Möte i rubriken istället för Uppladdning så hade jag också förstått att det var ett Möte det handlade om! :-x
Senast redigerad av Lakershjärta71 lör jan 26, 2013 12:10 pm, redigerad totalt 1 gång.
Användarvisningsbild
Lakershjärta71
c/o LL´s Forum

Inläggav Coffe #800 » lör jan 26, 2013 12:09 pm

ja faktiskt!

är man inte medlem och inte gått på mötet får man skylla sig själv, annars så får man helt enkelt ringa en vän.... eller medlem
" Jävla Moped" :D
" Det Är Tajt " ;)
Användarvisningsbild
Coffe #800
Styrelsen Lakers Lakejer

Inläggav Lakershjärta71 » lör jan 26, 2013 12:14 pm

Tror du inte att jag är medlem?
Användarvisningsbild
Lakershjärta71
c/o LL´s Forum

Inläggav Coffe #800 » lör jan 26, 2013 12:16 pm

tveksamt... då hade du i så fall fått ett sms som uppmanade dig till att gå in och läsa på hemsidan vilket du uppenbarligen inte gjort...
" Jävla Moped" :D
" Det Är Tajt " ;)
Användarvisningsbild
Coffe #800
Styrelsen Lakers Lakejer

Inläggav Lakershjärta71 » lör jan 26, 2013 12:30 pm

Coffe #800, jag fick sms:et, men det stod likt förbannat inte om något möte. ENDAST om man gick in på länken till hemsidan. Men jag förstår att man lägger upp det så pga att man vill att folk ska lägga märke till just hemsidan och annat som står där. Annars tycker jag att man kunnat informerat redan i sms:et att det var ett möte det var frågan om.

Var och en får tolka det som man vill, men ordet "Uppladdning" på hockeyspråk får mig direkt att assosiera med "Förfest" ex på Poseidon (vilket jag personligen inte är intresserad av) INTE om något viktigt möte med Evertsson m.fl.

Människor är olika. Därför kan jag önska att man var mer tydlig för man kan nog inte förvänta sig att alla går in på hemsidan varje gång LL undanhåller information om något som ska hända.
Senast redigerad av Lakershjärta71 lör jan 26, 2013 12:54 pm, redigerad totalt 1 gång.
Användarvisningsbild
Lakershjärta71
c/o LL´s Forum

Inläggav KalleB » lör jan 26, 2013 12:54 pm

Jisses :ajaj:
Växjö: Europas Orangeaste Stad
Användarvisningsbild
KalleB
Forumdemon

Inläggav Kloker » lör jan 26, 2013 1:08 pm

:lol: :lol: :lol:

LH71 - allvarligt talat, driver du med oss övriga läsare på portalen? För med handen på hjärtat, så förbannat trögt som du rapat de senaste dagarna är ju helt fucking unbelievable.

Jag påstår inte att jag är spikrak i allt som jag skriver men du verkar ju ha ett IQ jämförbart med ett foliepapper.

Skärp dig.
Användarvisningsbild
Kloker
Forumterrorist

Inläggav PutteA » lör jan 26, 2013 1:17 pm

Nu är det ju som så att vi inte kan gå ut med ett brevledes utskick så fort vi kallar till nått. Och rubriksättningen ska ju locka till läsning. Vi har använt alla medier vi har tillgång till för att informera om detta: hemsidan, forumet, Facebook, Twitter och SMS! Mer än så här ska vi inte behöva göra. Och sett till anslutningen av folk nådde vi nog ut till ganska många!
;)
Användarvisningsbild
PutteA
Styrelsen Lakers Lakejer

Inläggav Lakershjärta71 » lör jan 26, 2013 1:32 pm

Kloker skrev::lol: :lol: :lol:

LH71 - allvarligt talat, driver du med oss övriga läsare på portalen? För med handen på hjärtat, så förbannat trögt som du rapat de senaste dagarna är ju helt fucking unbelievable.

Jag påstår inte att jag är spikrak i allt som jag skriver men du verkar ju ha ett IQ jämförbart med ett foliepapper.

Skärp dig.
Lugna ner dig! Vem rapar? :roll:
Senast redigerad av Lakershjärta71 lör jan 26, 2013 2:11 pm, redigerad totalt 3 gånger.
Användarvisningsbild
Lakershjärta71
c/o LL´s Forum

Inläggav Kloker » lör jan 26, 2013 1:32 pm

OCH om man som LH71 driver omkring på detta forumet twentyfourseven så begriper jag inte för allt i världen hur denne människa kunnat missa det.

Men hemsidan, forumet, Facebook, Twitter och SMS var uppenbarligen inte nog för LH71. Tråkigt. För LH71.

---
Lakershjärta71 skrev:Skärp dig. Lugna ner dig! Vem rapar?

Jag är lugn som en filbunke. Däremot så är jag så oerhört road för tillfället över Dina enorma snedsteg på tangentbordet. Helt jävla fantastiskt otroligt rolig underhållning att läsa dina övertrampsifrågasättanden. Du borde få en medalj för det. Två medaljer förresten - en för allt redigerande också.

Och jag menar allvar.

Användarvisningsbild
Kloker
Forumterrorist

Inläggav Lakershjärta71 » lör jan 26, 2013 1:49 pm

PutteA skrev:Nu är det ju som så att vi inte kan gå ut med ett brevledes utskick så fort vi kallar till nått. Och rubriksättningen ska ju locka till läsning. Vi har använt alla medier vi har tillgång till för att informera om detta: hemsidan, forumet, Facebook, Twitter och SMS! Mer än så här ska vi inte behöva göra. Och sett till anslutningen av folk nådde vi nog ut till ganska många!
PutteA, jag förstår detta. Det är ju upp till var och en att gå med i dessa forum, uppenbarligen kan man annars missa viktig information. Jag är mest besviken på mig själv att jag ignorerade trådens rubrik och sms:ets innehåll ang mötet som ni döpte till Uppladdning. Jag får ta lärdom av detta.
Användarvisningsbild
Lakershjärta71
c/o LL´s Forum

Inläggav Lakershjärta71 » lör jan 26, 2013 1:55 pm

Kloker, då är det ju lugnt!

Är det bara dina ifrågasättningar som är något att prata om? Man kan prata om allt, ifrågasätta allt, beror på hur du bemöter ämnet, den som ifrågasätter, och hur ödmjuk du är huruvida en diskussion blir trevlig, otrevlig och kanske framförallt lärorik. Förhoppningsvis kan man förstå varandras åsikter/ifrågasättningar. Men med ditt humör så förstår jag att det är svårt. Jag kanske helt enkelt är en klumpig fan, men hur många härinne vågar säga att man är det, Kloker? Jag kräver inte att alla ska älska mig, men antar att det finns en majoritet här som tycker ganska illa om dig ang hur du bemöter folk härinne.
Senast redigerad av Lakershjärta71 lör jan 26, 2013 2:21 pm, redigerad totalt 1 gång.
Användarvisningsbild
Lakershjärta71
c/o LL´s Forum

Inläggav Kloker » lör jan 26, 2013 2:20 pm

Aj, nu fick jag dåligt samvete. :(

Hörru Hjärtat, flåt, kör på i samma ifrågasättande spår som vanligt. Du är inte trög. Du kan flyga! Jag tror bara att du har lite otur. Hela tiden.

:D
Användarvisningsbild
Kloker
Forumterrorist

Inläggav Lakershjärta71 » lör jan 26, 2013 2:23 pm

KÄRLEK :ok:
Användarvisningsbild
Lakershjärta71
c/o LL´s Forum

Inläggav Moderator » lör jan 26, 2013 2:28 pm

Kloker och Lakershjärta: Återgå till tråden och fortsätt via Pm. Tack.
En sak till, på forumet visar vi respekt och utnyttjar inte anonymiteten till dylika personlig påhopp. Skärpning.

Moderator
Moderator
Forumamatör

Inläggav Kloker » lör jan 26, 2013 2:37 pm

Vad är det för påhopp som Moderator anser att Kloker har gjort sig skyldig till gentemot Lakershjärta71? Är det inte som så egentligen att Kloker sagt precis vad övriga fegskrivare på forumet tänkt - men inte skriftligen uttryckt?

Reprimanden är rakryggat mottagen dock med viss huvudbry.

:mrgreen:
Användarvisningsbild
Kloker
Forumterrorist

Inläggav Härmapan » lör jan 26, 2013 6:06 pm

Det var ju onekligen intressant att se den våldsamma uppsträckningen som "Höneröven" fick av Butter & co nu när tillfälle gavs! Han fick verkligen sina fiskar varma och "smiskades upp" ordentligt av falangen som ju så rakryggat står för sina åsikter och minsan inte dunkar några ryggar, imponerande! :)
Användarvisningsbild
Härmapan
c/o LL´s Forum

Inläggav Kloker » lör jan 26, 2013 7:15 pm

Tycker "Apröven" inte att Kloker gör det då - står för sina åsikter? Om du menar att "Höneröven" fått obefogad kritik så anser jag att du har jävligt fel. Att "Höneröven" har misslyckats kapitalt med lagbygget denna säsongen är väl för fan ingen nyhet. Missat slutspel och missat utstakat mål. "Höneröven" ska med all rätt grillas och smiskas utav bara helvete. Den ljumma och faktiskt skonsamma bespottning som "Höneröven" fått utstå på forumet är till fullo korrekt. Att sedan "Höneröven" som avlönad sportchef förstärker-/kompletterar laget är ju ett måste i och med det prekra läget som "Höneröven" försatt VLH i.

"Apröven" - den falangen du tillhör är känd på forumet. Och det min kära "Apröv" är föga imponerande. Det är skillnad på YNKrygg och RAKrygg.

Tack och lov.

:golfclap:

(*citationstecknen på "Höneröven" är ju bara för fjantigt för att vara sant - bara en sådan sak)

:lol:
Användarvisningsbild
Kloker
Forumterrorist

Inläggav Talismanen » lör jan 26, 2013 8:52 pm

Du hänger nog inte med riktigt Kloker. Jag misstänker att Härmapan va ironisk. Det han egentligen menade va, VART VAR DU PÅ MÖTET? VARFÖR VA DU INTE DÄR OCH LÄXADE UPP EVERTSSON SOM DU GÖR HÄR PÅ FORUMET? Hänger du med nu?
Användarvisningsbild
Talismanen
c/o LL´s Forum

Inläggav Kloker » lör jan 26, 2013 9:12 pm

Ja, jag hänger med. Och inte fan behöver jag gå på någon fruntimmersbjudning för att påtala för Höneröven vad jag tycker och tänker.

SÅDANT TAR MAN ÖGA MOT ÖGA. OCH DET HAR JAG GJORT.

Rattar du med?
Användarvisningsbild
Kloker
Forumterrorist

Inläggav Talismanen » lör jan 26, 2013 9:59 pm

Nä! Jag tror helt enkelt inte du är rakryggad nog för att komma på ett sånt fruntimmersmöte och säga vad du tycker.
Användarvisningsbild
Talismanen
c/o LL´s Forum

Inläggav friberg » lör jan 26, 2013 10:08 pm

Kloker vågar nog inte visa sig bland rekorderligt folk då han kanske är rädd bli konfronterad självav folk som finns på forumet för finns det nån här inne som vet vem han är igentligen?
friberg
c/o LL´s Forum

Inläggav Kloker » lör jan 26, 2013 10:21 pm

Talismanen skrev:Nä! Jag tror helt enkelt inte du är rakryggad nog för att komma på ett sånt fruntimmersmöte och säga vad du tycker.

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
friberg skrev:Kloker vågar nog inte visa sig bland rekorderligt folk då han kanske är rädd bli konfronterad självav folk som finns på forumet för finns det nån här inne som vet vem han är igentligen?

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

(vill någon av er ta detta till ytterligheter så nås jag via PM - BRING IT ON!)
Användarvisningsbild
Kloker
Forumterrorist

Inläggav friberg » lör jan 26, 2013 10:32 pm

Du kan ju komma fram å presentera dig vid nästa hemmamatch istället så man får veta vem du är hahaha
friberg
c/o LL´s Forum

Inläggav PutteA » sön jan 27, 2013 12:58 am

Klart vi vet vem grabben är :twisted:
;)
Användarvisningsbild
PutteA
Styrelsen Lakers Lakejer

Föregående