Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
steve_saviano_theking skrev:Ja, vi kunde ju annars lagt upp en bild på när "tuffe Tollefsen" blir ägd av 170 cm Ryan Lasch... Det är ju så med Tollefsen han ger sig på de små spelarna. Han skulle aldrig "spela tuff" mot exempelvis Armstrong eller Welch.
Thelemakos skrev:Niles skrev:Thelemakos skrev:16 semifinaler på de 20 senaste säsongerna
Ja, då blir jag ännu mer skrämd. Hur ska vi kunna tackla ett sånt lag? Enda fördelen är väl att medelåldern måste vara runt 45
Ja Loob, Rundqvist, Granqvist, Carlsson, Clabbe, Wallin och company har för många guld och finaler för att jag ska kunna hålla räkningen är jag rädd.
Talismanen skrev:Du hänger upp dig lite väl mycket på vissa ord. Världens bästa kanske va mer ett uttryck i just det läget då jag tyckte det va roligt att bilden togs upp i sitt sammanhang. Men du verkar inte ha alltför mycket annat att göra så sitt du här på vårt forum och analysera ord och meningar.
bratsson skrev:Han vinner alltid omröstningen bland spelarna som den mest överskattade spelaren. Varje år.
Sen kanske han retat upp ett x antal ocj därför får rösterna, vad vet jag
puff skrev:Att man tycker illa om en spelare eller om spelaren irriterar publiken och supportrar så är det enligt mig ett bevis på att han är rätt bra och betydelsefull för det egna laget. Om han inte hade varit det så hade inte vi supportrar brytt honom en tanke. Jag gillar inte heller babyface men måste nog tillstå att det samtidigt beror på att han kan göra avgörande instser, både mål och skapa utvisningr och frustration hos motståndarna. Det finns gott om sådana hår spelare. Jag minns också hur förbannade vi var på Mikael rehnberg då habn spelade i skellefteå. Han kommenterade vare domslut efter avblåsning.
Jag hoppas att Lakers går vidare men är samtidigt rädd för att det blir helt andra matcher än i grundserien.
Avslutningsvis så tycker jag det är upplyfande med lite nya skribenter på forumet.
Jimpan skrev:Härligt med match igen. 2 snabba sen kör vi Grishockeyramsan resten av matchen och maler ner kaffebönorna. Välkomna till Hockeystaden
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 25 gäster