Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Aleks skrev:Ojojoj vad jobbigt det blir för en del när det går lite motigt. Fina lösningar verkar en del av er ha också. Tror t ex att leksingarna haft det lite jobbigare i år eller varför inte nämna förra säsongens SM-finalist.
Lite statistik från säsongen
Nuvarande tabellplacering 5:a (fast egentligen är vi sämst)
Utvisningsliga toppar vi (det gör ont att möta Lakers)
SHL:s mest lättstötta fans toppar vi
Vi ses på Västra stå, där stöttar 5 % laget i med och motgång
vlk skrev:Aleks skrev:Ojojoj vad jobbigt det blir för en del när det går lite motigt. Fina lösningar verkar en del av er ha också. Tror t ex att leksingarna haft det lite jobbigare i år eller varför inte nämna förra säsongens SM-finalist.
Lite statistik från säsongen
Nuvarande tabellplacering 5:a (fast egentligen är vi sämst)
Utvisningsliga toppar vi (det gör ont att möta Lakers)
SHL:s mest lättstötta fans toppar vi
Vi ses på Västra stå, där stöttar 5 % laget i med och motgång
Jag vill inte ens jämföra oss med skitlaget från fuskland. Vi har helt andra ambitioner, bättre lag och bättre förutsättningar. Men, Leksand har agerat och kanske lyckas vända skutan.
Det är helt klart många delar som haltar i lakers än så länge, trots en hyfsad tabellplacering. Jag hoppas dom lyckas täppa till de hål som läcker in vatten för många matcher är ganska lika varandra, hålen fortsätter att läcka in vatten. Fylls båten, då sjunker den.
Klart man är orolig när det är som en skiva som upprepar sig. Men det hår ju bra att tillämpa struttaktik eller som Bagdad-Bob; förneka och åter förneka, för vissa känns detta bättre. Eller så tar man till tramset "jag håller på lakers mycket mer än dig, så det då". Det får en del att känna sig bra, och den bjuder jag iallafall på en förlustdag som denna.
Skickas från min iPhone via Tapatalk
Nu har du nog missuppfattat mig. Jag säger inget om att man inte får gå in med full kraft i en närkampssituation men det blir inte bra om du kommer in sent eller du får upp armbågen i ansiktet. Du kan stoppa en spelare utan att behöva överagera eller gå in till 100%. Säg så här då, om du inte vet hur man tacklas, ge fanns i det då eller skaffa dig ett annat jobb! Vi kan inte ha halva laget sittandes i utvisningsbåset i varje match.Varanen skrev:Det sista jag vill är att vi präntar in ett tänk där man kan hejda sig själv och ta det lugnt i närkampspelet.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 33 gäster