Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Jag såg ditt inlägg före måletvlk skrev:Jaaaaaaaaaaaaaaaaa
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Skinnsoffa skrev:Jag såg ditt inlägg före måletvlk skrev:Jaaaaaaaaaaaaaaaaa
Det är klart, nu kör vi! Hoppet är det sista som sviker en!vlk skrev:Skinnsoffa skrev:Jag såg ditt inlägg före måletvlk skrev:Jaaaaaaaaaaaaaaaaa
Man blir väl glad så klart, även om tron sviktar finns ju hoppet kvar
Baker skrev:Vore kul om vi vann en teckning snart
Svartvadet skrev:Baker skrev:Vore kul om vi vann en teckning snart
Vilket motiv vill du ha? MIF-loggan?
vlk skrev:Svartvadet skrev:Baker skrev:Vore kul om vi vann en teckning snart
Hahaha
Än så länge skall den vara orange. Roliga ni är, starkt i detta tuffa läge.
[/quote]Baker skrev:vlk skrev:Svartvadet skrev:[quote="Baker"]Vore kul om vi vann en teckning snart
Hahaha
Än så länge skall den vara orange. Roliga ni är, starkt i detta tuffa läge.
Härmapan skrev:Ja, många gnälliga publiker har man ju sett men fan vet om inte gröthalsarna tar priset!
De rapar ju konstant!
Svartvadet skrev:Ja, signalen kom från domaren innan.
Svartvadet skrev:Ja, signalen kom från domaren innan.
smashinlovely skrev:Svartvadet skrev:Ja, signalen kom från domaren innan.
Ja. Han blåste solklart för blockering före han började signalera mål. Om det verkligen va en blockering är väl mer oklart men å andra sidan har dom dömt så tidigare på säsongen också. Senaste borta mot Dif? Eller vilken match var det blockeringen va över vår spelare klubba?
Han dömde aldrig mål, han pekade enbart på var pucken låg någonstans. Men jag är väldigt tveksam till det, låter mer som en dålig bortförklaring.vlk skrev:smashinlovely skrev:Svartvadet skrev:Ja, signalen kom från domaren innan.
Ja. Han blåste solklart för blockering före han började signalera mål. Om det verkligen va en blockering är väl mer oklart men å andra sidan har dom dömt så tidigare på säsongen också. Senaste borta mot Dif? Eller vilken match var det blockeringen va över vår spelare klubba?
Varför dömde han då mål ?
Han dömde aldrig mål, han pekade enbart på var pucken låg någonstans. Men jag är väldigt tveksam till det, låter mer som en dålig bortförklaring.[/quote]Skinnsoffa skrev:vlk skrev:smashinlovely skrev:[quote="Svartvadet"]Ja, signalen kom från domaren innan.
Varför dömde han då mål ?
Åryd Lakej skrev:Nej det skulle inte varit mål.
Signalen kommer innan MIF stöter in den.. Har kollat många gånger på detta nu!
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 23 gäster