Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
bratsson skrev:På tal om Welch. Ser han den här matchen så kommer han gömma sig i Ulan Bator för å slippa spela den här säsongen tror jag...
Skickat från min SM-G950F via Tapatalk
pedda skrev:Oavsett spelet så har vi inte heller flytet bakåt.
Härmapan skrev:Kan någon förklara varför vi är med i den här turneringen när vi bevisligen inte bryr oss ett skit om hur det går?
Sura-pelle skrev:Wales Cardiff hade inte ett jävla skit att spela för heller i matchen..
Svartvadet skrev:Sura-pelle skrev:Wales Cardiff hade inte ett jävla skit att spela för heller i matchen..
De har väl allt att spela för? De har ju häng på slutspel nu
Daste skrev:Svartvadet skrev:Sura-pelle skrev:Wales Cardiff hade inte ett jävla skit att spela för heller i matchen..
De har väl allt att spela för? De har ju häng på slutspel nu
Det är väl bara plats 1+2 som går vidare, samt 5p upp till Bili.
Svartvadet skrev:Ofan, trodde att det bara var ett lag som inte fick spela slutspelet. Men slog mig nu att det var tre lag i gruppen innan, nu är det ju fyra. Nåväl, det är ändå lite skitsamma.
Ahbez skrev:Helt rätt att matcha fler reserver och vila några spelare. Vi är ändå redan slutspelsklara.
Tycker inte detta är så jävla upprörande som de flesta.
vlk skrev:Nästa år är segerchecken i CHL 9 miljoner kronor . Det är mycket pengar
Skickat från min iPhone med Tapatalk
StenhårtSlagskott skrev:vlk skrev:Nästa år är segerchecken i CHL 9 miljoner kronor . Det är mycket pengar
Nä, det måste vara som alla lag får dela på? Vinnaren får väl 3-4 mille nästa år väl. Var får du 9 miljoner ifrån?
vlk skrev:StenhårtSlagskott skrev:vlk skrev:Nästa år är segerchecken i CHL 9 miljoner kronor . Det är mycket pengar
Nä, det måste vara som alla lag får dela på? Vinnaren får väl 3-4 mille nästa år väl. Var får du 9 miljoner ifrån?
Jag kan ha fel
Svartvadet skrev:Härmapan skrev:Kan någon förklara varför vi är med i den här turneringen när vi bevisligen inte bryr oss ett skit om hur det går?
Fast matchen betydde absolut inget alls. Lakers kan lämna WO, men då blir böter och grejer på det och tror att man ville slippa det helst.
Vi är ju fortfarande etta i gruppen, så spelar ju absolut ingen roll alls.
1. Vi åker med bästa laget, vinner matchen med 10-0, men Elias och Pesonen blir båda skadade, vi plats är samma.
2. Vi åker med b-laget, förlorar matchen, men är fortfarande etta i gruppen. Vi sätter inga risker i spel.
Vilket val hade du tagit?
Tycker Lakers gjorde rätt här, finns absolut inget att vinna alls på att åka dit och utsätta sig för skador när matchen är av noll betydelse.
Sjön suger skrev: Dessutom löjligt av Öman att såga insatsen i riksmedia.
Ahbez skrev:Fattar verkligen inte hur folk kan bli så förbannade över en så oviktig skitmatch. Värsta är ju Öhmans kommentar som är oerhört fånigt. Lååångt ifrån en av våra tyngsta förluster. Inte ens topp 20 tror jag.
Ahbez skrev:Fattar verkligen inte hur folk kan bli så förbannade över en så oviktig skitmatch. Värsta är ju Öhmans kommentar som är oerhört fånigt. Lååångt ifrån en av våra tyngsta förluster. Inte ens topp 20 tror jag.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 15 gäster