Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
vlk skrev:Dylan är outstanding offensivt
Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
vlk skrev:Dylan är outstanding offensivt
Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
De slukar för mycket istid just nu. Förstör PP. Spela andra.Härmapan skrev:Ja, byter vi bara namn på första- och andrakedjan så löser sig allt [emoji106]
Nä, jag skyller inte allt på Kossila. Lägg inte ord i mun. Hade jag tyckt det hade jag skrivit det. Ja, han är klappkass sedan två månader tillbaka. Men det är flera. Jag skyller egentligen på Jörgen som matchar fel spelare för hårt. Lyft fram de spelare som förtjänar det.Varanen skrev:Vi har varit mjuka och slappa sedan senaste landslagsuppehållet. vlk skyller på Kossila. Han har stort ansvar för att vi är sunkiga, men mjukheten finns där överlag. Laget, inklusive ledningen, tycker inte de här matcherna betyder något. Otroligt riskfylld attityd. Kan de verkligen lägga i en annan växel när det vankas slutspel?
Hoppet är det sista som överger en.
Varanen skrev:Som jag skrev ovan så har vi skickligheten att vända detta, Tänk er det här laget med inställning och attityd.
Den matchen låg långt efter vår och spelarna i Malmö fick tydligen resultatet från vår match till båset och luften gick ur spelarna och glädjen tog vidbratsson skrev:Malmö suger
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 5 gäster