Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Om Luleå avgör så tror jag minst två av 86, 87 och 64 är på isen.Varanen skrev:Jag gillar inte Martinsson. Så otroligt svag.
IskallVaranen skrev:M.Sylvegård är fan helt slut. Hans svacka från slutet av grundserien är inte över.
Hahaha [emoji14]Svartvadet skrev:Kossila är helt slut
Vi hade gjort läxan sen förra året. Vi var förbereddaStenhårtSlagskott skrev:Många fruktade Lule. Men VLH gjorde vad som krävs. Först till fyra matcher.
Vi såg förra året framför oss , det gjorde inte Lakers. Bara att erkänna att man hade fel. Å andra sidan tror jag vi hade tagit Linköping också, men nu har vi hemmaplansfördel , grymt mycket värt trots allt.Härmapan skrev:Fan vad jag älskar att ha fel [emoji3]
Förlåt Lakers för att jag invaggades i osäkerhet när ni bara spelade av serien! [emoji120]
Och TACK för att ni valde Luleå och slog dom i 4 raka matcher [emoji3][emoji3][emoji3]
Detta är skönare än guld [emoji3]
Det ruttna äckliga pisslaget från helvetet är utslaget [emoji3]
Från nu är allt bonus!
[emoji3][emoji3][emoji3][emoji3][emoji3][emoji3][emoji3][emoji3]
Vart läser du det ?mollers skrev:Märkligt att jag läst så många kommentarer som gör sig konstiga på det godkända målet. Pucken är ju solklart över mållinjen, vad menar dem skulle kunna döma bort det?
Skellefteå tycker man mest synd om men Luleå äcklas man av!vlk skrev:Människor med sex fingrar på varje hand kan man inte ta på allvar.
Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
vlk skrev:Vart läser du det ?mollers skrev:Märkligt att jag läst så många kommentarer som gör sig konstiga på det godkända målet. Pucken är ju solklart över mållinjen, vad menar dem skulle kunna döma bort det?
Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 9 gäster