Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Varanen skrev:steve_saviano_theking skrev:Varanen skrev:Vi har studsat tillbaka. Gott att se att de inte åker omkring håglösa med gråten i halsen. Fortfarande är vi konstiga framför eget mål. Centrarna känner att de måste hjälpa till för att backarna har så stora problem vilket leder till ännu sämre sikt för keepern.
Ironi?
Nej. Vi startade andra bra. Eller menar du spelet framför eget mål? Inte ironi där heller.
Stavas oro och engagemang. Så här extremt svagt vill jag inte se mitt Lakers. Det är inte här vi ska vara.bratsson skrev:Härligt, finns inget som får igång det här forumet som lite (eller mycket nu då) grus i maskineriet.
Skickat från min SM-S901B via Tapatalk
Hehe...exakt Blichen gör mål genom att puckens studsar på hans avslagna klubba medans han hunnit ut till bänken.bratsson skrev:Dansken gör något konstigt mål snart och så vänder vi
bratsson skrev:Dansken gör något konstigt mål snart och så vänder vi
Jag tror inte på någon mirakelvändning till lördag.Varanen skrev:Vi har svårt för MIF. De är lite för stora och buffliga för vår förfinade smak.
PutteA skrev:Frågan är om vi gör mål över huvudtaget. Tveksamt.
Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
Riktiga målskyttar gör det naturligt. Skjuter högt i läge det behövs. Där behöver inte ett helt forum skrika ”skjut högt”. Det är för många trubbiga tvåvägsspelare vi har tyvärr. Men detta har varit känt länge för många även om Evertsson svamlat om att sprida på målskyttet.Varanen skrev:Vi måste börja skjuta högt. Målvakterna täcker allt längs isen. Möjligen att man kan försöka trä in pucken mellan benen vid friläge eller straff.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 4 gäster