Visst medhåll, i övrigt no comments [emoji38]Varanen skrev:Jag gillade kedjorna igår. Tyckte det var bättre harmoni och att det kuggade i tajtare. De luckor jag tyckt mig se både offensivt och defensivt fanns inte där på samma sätt (om vi bortser från 0-1 målet). Det har sett ut som att det saknats en spelare tidigare i många sekvenser. Typ var är LW? Vem spelar RB osv. Nu var det mer enheter som var ute på isen.
Strandberg var bättre än tidigare, men jag är inte nöjd förrän vlk ger honom tummen upp. Rasmussen är fortfarande rätt trög och seg i det mesta. Dessutom är han fortsatt svag och det är lätt att få ner honom på isen. Dåligt tränad? Eller vad?
Vår nya trans-lina (Koivula, Robert, McLol) hade bra intentioner offensivt, men Modo var för dåliga för att ge någon enhet en rejäl defensiv utmaning. Så deras defensiva kapacitet återstår att se.
Svenne-kedjan (Strandberg, Ågren, Sylvegård) var rejäl som en kebab-pizza med bea.
De två övriga skötte sig också bra. Hoppas vi kan behålla de här enheterna några matcher nu så att de kan spela sig samman.
Skämt åsido, jag tror ett par spelare helt enkelt är för svaga för sin roll i Lakers.
Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro