vlk skrev:Härmapan skrev:vlk skrev:[quote="Härmapan"][quote="bratsson"][quote="Härmapan"][quote="vlk"]Det är för dåligt detta , när vårt Bp är som det är får vi inte vara i närheten av att ta utvisningar , lås inte med klubban och slå inte mot skridskor. 41 och 25 syndade båda . Vårda klubban för helvete !
Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
Är du blind eller?
25 nuddar ju knappt honom och det är EFTER att han tappat skäret och trillat!
Sämsta jävla domarinsatsen på flera år!
TVÅ horribla utvisningar som ger två mål - och dom släpper 5-6 solklar Leksandsförseelser!
Blir så jävla trött på skiten - tvi fan
Samtidigt fick vi 5 mot fyra vid en konstigt 6 man på plan..ingen som sa något då?
Nä Leksand var bättre, inte värre än så
Skickat från min SM-S901B via Tapatalk
Den är väl solklar? Han tar ju pucken innan bytande spelaren hoppar ut???
Men Filip E utvisning är ju SINNESSJUK!!!!
Luddes är ytterst märklig - samtidigt som man släpper massor avvannat[/quote]Domaren tar tveksamma utvisningar för oss, absolut. Men känner man att BP suger fett kan man inte ens riskera att hamna i de läge som domaren tar för. Nu förlorade vi matchen på det. Finns ingen anledning av 25 att slå mot benen där, det är bara att svänga med spelaren runt.
Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro[/quote]Efter att ha tittat på situationen typ 10 gånger till och läst alla kommentarer från experter och på sociala medier så kan man konstatera att du nog är helt ensam i världen om att tycka att #25 ”slår mot skridskon” - men visst du har kanske rätt…[/quote]Jag tror alltid jag har rätt, enligt min fru [emoji2937]
Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro[/quote]Jag tycker lite synd om din fru…