Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Dagens utvisningar har vi inte ”tagit” Dom har vi fått!!!vlk skrev:Vi kan inte ta fler loja hakningar och annat. De knäcker oss
Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
Härmapan skrev:Dagens utvisningar har vi inte ”tagit” Dom har vi fått!!!vlk skrev:Vi kan inte ta fler loja hakningar och annat. De knäcker oss
Extremt ojämn domarnivå!
Vi behöver inte en domare som har en ”dålig dag” idag…
…och nu tar han båda…
Jag ger upp - fy faaaaan [emoji2961]
Varför det?Paskapää skrev:Härmapan skrev:Dagens utvisningar har vi inte ”tagit” Dom har vi fått!!!vlk skrev:Vi kan inte ta fler loja hakningar och annat. De knäcker oss
Extremt ojämn domarnivå!
Vi behöver inte en domare som har en ”dålig dag” idag…
…och nu tar han båda…
Jag ger upp - fy faaaaan [emoji2961]
Fast det var ju korrekt en dubbelutvisning.
Du har så fel. Kolla reprisen i slowmotion så ser du att Giuttarys tumme fladdrar till. Klubban träffar rakt på tummen.Paskapää skrev:För att han filmar, slaget tog [emoji[emoji638][emoji639][emoji[emoji6[emoji640][emoji638]][emoji640][emoji6[emoji640][emoji637]]][emoji[emoji638][emoji639][emoji[emoji6[emoji640][emoji638]][emoji640][emoji640]][emoji[emoji6[emoji640][emoji638]][emoji640][emoji640]]]][emoji[emoji638][emoji639][emoji[emoji6[emoji640][emoji638]][emoji640][emoji640]][emoji[emoji6[emoji640][emoji638]][emoji640][emoji640]]] cm under handsken rakt på klubban, sen börjar han vifta med handen som att han hade blivit träffad, han åkte just ut för det, filmning.
Kasta ut honom och spärra honom. Det är en Lulebo som trollarPutteA skrev:Du har så fel. Kolla reprisen i slowmotion så ser du att Giuttarys tumme fladdrar till. Klubban träffar rakt på tummen.Paskapää skrev:För att han filmar, slaget tog [emoji[emoji638][emoji639][emoji[emoji6[emoji640][emoji638]][emoji640][emoji6[emoji640][emoji637]]][emoji[emoji638][emoji639][emoji[emoji6[emoji640][emoji638]][emoji640][emoji640]][emoji[emoji6[emoji640][emoji638]][emoji640][emoji640]]]][emoji[emoji638][emoji639][emoji[emoji6[emoji640][emoji638]][emoji640][emoji640]][emoji[emoji6[emoji640][emoji638]][emoji640][emoji640]]] cm under handsken rakt på klubban, sen börjar han vifta med handen som att han hade blivit träffad, han åkte just ut för det, filmning.
Gubbe i lådan kanskevlk skrev:Vilka ser ni som 91 största kvaliteter ? För mig är det som att spela 4 mot 5 när han är inne. Vad missar jag hos honom ?
Vi har maxat vårt målskytte, Luleå får inte göra fler mål nu.
Kanske ? Vad bygger du det på ? Jag ser inte de egenskaperna , Lakers ofarligaste spelarebratsson skrev:Gubbe i lådan kanskevlk skrev:Vilka ser ni som 91 största kvaliteter ? För mig är det som att spela 4 mot 5 när han är inne. Vad missar jag hos honom ?
Skickat från min SM-S901B via Tapatalk
Bygger inte på något, bara önsketänkande [emoji28]vlk skrev:Kanske ? Vad bygger du det på ? Jag ser inte de egenskaperna , Lakers ofarligaste spelarebratsson skrev:Gubbe i lådan kanskevlk skrev:Vilka ser ni som 91 största kvaliteter ? För mig är det som att spela 4 mot 5 när han är inne. Vad missar jag hos honom ?
Bygger inte på något, bara önsketänkande [emoji28]bratsson skrev:Kanske ? Vad bygger du det på ? Jag ser inte de egenskaperna , Lakers ofarligaste spelarevlk skrev:Gubbe i lådan kanskebratsson skrev:[quote="vlk"]Vilka ser ni som 91 största kvaliteter ? För mig är det som att spela 4 mot 5 när han är inne. Vad missar jag hos honom ?
”Vi ska sprida målskyttet” , [emoji38][emoji38][emoji2961]Dysterqvist skrev:Vet inte om Ervertsson käkade mystiska svampar när han satte ihop truppen för detta scenariot var väldigt väntat: ersätter man väldigt poängstarka spelare med brunkare samt värvar redan skadade spelare så
1. gör man betydligt färre mål
2. får man försöka lappa ihop laget inför varje match
Jag ser fram emot avstämningen med Evertsson
Användare som besöker denna kategori: Majestic-12 [Bot] och 9 gäster