Har ni aldrig hört talas om video. Det går att spela in sverige slovakien. Att se dessa juniorer blir intressant. Det är ju det som vi brukar ropa efter.
tänk positivt, det är både roligare och man lever längre.
Stod det inte i tidningen att bägge lagen skulle ställa upp med sina bästa mannar, känns inte som att detta är Lakers bästa trupp. Skall dock bli kul och se juniorerna. Sen fattar jag inte hur de skall få folk att bjuda på Matchtröjan ifall den inte ens används...
Lakersfan_03 skrev:Jag väljer nog att hellre åka till oskarshamn än att se lakers - tinsgryd hemma , har å andra sidan ingen möjlighet och se matchen idag.
Glöm inte att boka plats i tid den här gången då....
är det många tinsgryd bor i växjö då ?.
De tänker ju '' vi kan inte ge pengar till växjö '' kanske bojkottar de matchen.
Herregud i vanliga fall får de inte ens 1% av pengarna
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
Olof Einarsson och Peter Andersson gjorde Taifs mål och Akki Heino och Torsten Yngvesson stod för Lakers mål.
Retstickan Bois är på hugget. Tacklade en Taifare in i Lakers bås...
Ja inte helt otippat.
Själv ger mej matcherna mot Tingsryd ABSOLUT ingenting längre, förra Tingsrydsmatchen var bland det lojaste jag sett från lakers sida.
Hoppas faktiskt Tingsryd går upp till nästa säsong , då kanske det blir derby att tala om igen.