Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Svartvadet skrev:EP14 blev... EP40!? Kul att se!
Svartvadet skrev:Källgren visar att han är 100% etta! Tyvärr lär han dra till NHL nästa säsong, tror han kan blomma ut rejält.
Varanen skrev:Svartvadet skrev:Källgren visar att han är 100% etta! Tyvärr lär han dra till NHL nästa säsong, tror han kan blomma ut rejält.
Vi har en intressant dynamik på MV-posten. Vågar lagledningen ställa en legendar som backup? Enligt mig så är Källgren etta, men hur påverkar det stämningen? Melart är nog den enda som klarar Fasth i en fistfajt.
Du tycker inte att de två mest utskällda har visat nåt så här långt i år?Svartvadet skrev:LHC avrundar sin försäsong redan alltså, med FYRA matcher?!
VLH spelar nio - sjukt stor skillnad!
Jag har dock väldigt dålig magkänsla inför denna säsongen. Känns som om det ligger en blöt filt över laget sedan förra säsongen. Känns inte som om att revanschlustan finns där helt heller, än mindre från de man vill se det ifrån. Att vi dessutom ska starta utan Koivisto och Melart... Yikes.
Självklart måste de spelare du nämner lyfta sig - och även om det bara är träningsmatcher så har de väl gjort ungefär vad man kan hoppas så här långt?vlk skrev:Försäsongen har noll betydelse. Efter 10 - 15 omgångar får vi ta beslut om vilka som håller. Om filten finns kvar och de som ska producera ligger på föregående års nivå så måste saker hända. Det är upp till skarpa bevis för 22. 14, 10 och 27. De måste bevisa då det gäller att de klarar att vara ledande i våra leadinglines.
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Jag totalsågar ingen denna säsong. Däremot var prestationen föregående säsong under all kritik mot mina förväntningar. Ingen blir gladare än jag om de nämnda höjer sig när det gäller och börjar leverera. Där har ändå 10 och 14 börjat bra även om det är stor skillnad på försäsong och allvar. 22 har hållit samma låga nivå som föregående säsong. Jag tror experternas låga tro på lakers bygger på tron att högst en av dessa 4 spelare förmår höja sitt spel. Får de rätt så har vi inga ledande linor att hålla i handen. Då blir det haveri.Härmapan skrev:Självklart måste de spelare du nämner lyfta sig - och även om det bara är träningsmatcher så har de väl gjort ungefär vad man kan hoppas så här långt?vlk skrev:Försäsongen har noll betydelse. Efter 10 - 15 omgångar får vi ta beslut om vilka som håller. Om filten finns kvar och de som ska producera ligger på föregående års nivå så måste saker hända. Det är upp till skarpa bevis för 22. 14, 10 och 27. De måste bevisa då det gäller att de klarar att vara ledande i våra leadinglines.
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Om försäsongen är helt irrelevant så kan vi väl i så fall vänta med att totalsåga dom tills det har gått 10-15 omgångar...?
Härmapan skrev:Du tycker inte att de två mest utskällda har visat nåt så här långt i år?Svartvadet skrev:LHC avrundar sin försäsong redan alltså, med FYRA matcher?!
VLH spelar nio - sjukt stor skillnad!
Jag har dock väldigt dålig magkänsla inför denna säsongen. Känns som om det ligger en blöt filt över laget sedan förra säsongen. Känns inte som om att revanschlustan finns där helt heller, än mindre från de man vill se det ifrån. Att vi dessutom ska starta utan Koivisto och Melart... Yikes.
Det är ju förvisso bara träningsmatcher men EP har producerat 14 poäng och Gynge 12 på 8 matcher...
Är de bara hälften då bra när det drar igång så är de ju mer än dubbelt så bra som i fjol...
Eller vilka är det du helst vill se revanschlustan ifrån?
Ofattbart vilken dålig information, att man efter ett halvår fortfarande inte har klarhet och förstårSvartvadet skrev:Alltså, var inte Davidsson borta pga hjärnskakning?
"– Höften känns bra" står det på MinHockey
Väldigt förvirrande
Rosén står över matchen, JFK ersätter honom i första. Davidsson tar JFK:s plats i andra.StenhårtSlagskott skrev:Jag har läst om fyra olika problem. Men inget jag legat sömnlös över.
Tror ni Davidsson går som extra eller går han in med den yngste och den starkaste?
Person skrev:Liiite annorlunda backsida dock. Jag är dock optimistisk, oväntat och positivt att Davidsson är tillbaka innan seriestart!
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 7 gäster