Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Lakershjärta71 skrev:Nånstans så stod det skrivet i stjärnorna att Lakers inte skulle spela SM-final redan i år. Det hade känts alltför overkligt, därför är jag inte förvånad att laget inte skulle räcka ända fram.
Vågad coachning att bänka Lasch, men hade hans produktivitet hållit i sig även slutspelet så hade det kanske varit tungan på vågen..
Läktarexperten skrev:Lakershjärta71 skrev:Nånstans så stod det skrivet i stjärnorna att Lakers inte skulle spela SM-final redan i år. Det hade känts alltför overkligt, därför är jag inte förvånad att laget inte skulle räcka ända fram.
Vågad coachning att bänka Lasch, men hade hans produktivitet hållit i sig även slutspelet så hade det kanske varit tungan på vågen..
Fast ärligt talat har Lasch inte varit i närheten av sin tidigare form under slutspelet. Eller så är han helt enkelt för liten och klen när domarna slutar blåsa. Jag har svårt att se att han hade gjort någon skillnad denna kväll.
I övrigt har du helt rätt. Skulle laget spelat sm-final hade väl kraven från omgivningen till nästa säsong blivit orimligt höga.
Jocke86 skrev:Usch nu väntar en troligtvis kort final mellan SAIK och FBK. Kommer dock inte följa den. Säsongen är slut.
En fråga angående sista målet. Offside i målgården?
Skickat från min GT-I9505 via Tapatalk
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 37 gäster