LHC-VLH (Kvartsfinal 1 av 7)

Här diskuterar kring Växjö Lakers kommande och spelade matcher. En tråd för varje match.

Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator

Re: LHC-VLH (Kvartsfinal 1 av 7)

Inläggav Jocke86 » fre mar 18, 2016 1:41 pm

Verkar dock som att Ilka tacklade sönder Rehtt igår.

Hoppas Växjö publiken blir riktigt tjurig imorgon också. Vissla, bua skrika på allt!

Hittar vi spelet är vi bättre än LHC. Att man igår låter Junland glida runt i vår zon håller inte.
If you have a problem - if no one else can help - and if you can find them - maybe you can hire: The A-team.
Användarvisningsbild
Jocke86
Forumterrorist

Inläggav mollers » fre mar 18, 2016 1:59 pm

Imorgon gäller det verkligen att sätta enorm press på domarna! Blundar helt på trippingen vid reddox friläge, två minuter för hennesys smekning och blundar för filmningen/förstärkningen, 2 min för varakas mesiga knuff efter avblås och får boxplay vid rydahls mellan två spelare.
Nu säger jag inte att det var domarna som avgjorde gårdagens match men det gäller fan att vi inte accepterar en enda oklar utvisning.

Så konstant sång och press på domarna så att vi ger våra krigare absolut bäst förutsättningar för att vinna imorgon! Klubba cluben!

Skickat från min SM-G900F via Tapatalk
mollers
Forumdemon

Inläggav Wolin » fre mar 18, 2016 2:02 pm

Hoppas också att Lakejerna kan sätta press på domarna , få tillbaka några av de billiga utvisningarna
samt en eventuell straff om situation skulle uppstå. Helt krasst borde Växjö får börja match 2 med ett straffslag för Herr Sjöbergs blunder i första matchen, samt bli rejält utbuad av klacken om han nu skulle döma igen.
Wolin
Forumamatör

Inläggav DeLarge » fre mar 18, 2016 3:05 pm

Tog mig mig tillfälligheten och gå tillbaka för att läsa hur snacket gick när vid torskadee första kvarten mot ÖHK i fjol. Var i princip samma jargong och ilska! Men vi vet ju hur det slutade sen :D Vänder på lördag 8) 8)
Användarvisningsbild
DeLarge
Forumdemon

Föregående

Återgå till Matchsnack