Jocke86 skrev:Någon som vet status på Calof?
Skickat från min SM-G981B via Tapatalk
Hallam till minhockey:
"Han åkte på en smäll så vi får se när vi kommer hem och under veckan vad rapporterna säger. Men han kunde inte fullfölja matchen i dag."
Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Jocke86 skrev:Någon som vet status på Calof?
Skickat från min SM-G981B via Tapatalk
Dansun skrev:Ett formsvagt och skadeskjutet lakers åker upp till Karlstad och dansar jämnt med topptippade Färjestad. Ett fall framåt jämfört med senaste matcherna!
Kommande matcher finns alla möjligheter att kliva in på och stanna på vinnarspåret. Luleå hemma och därefter LHC, Timrå och DIF x 2. Jag hoppas laget tar chansen och går in i uppehållet som ett topp 6-lag, kanske till och med hopp 4.
Och ni undrar varför folk inte vill skriva på forumet...steve_saviano_theking skrev:Dansun skrev:Ett formsvagt och skadeskjutet lakers åker upp till Karlstad och dansar jämnt med topptippade Färjestad. Ett fall framåt jämfört med senaste matcherna!
Kommande matcher finns alla möjligheter att kliva in på och stanna på vinnarspåret. Luleå hemma och därefter LHC, Timrå och DIF x 2. Jag hoppas laget tar chansen och går in i uppehållet som ett topp 6-lag, kanske till och med hopp 4.
Skärp dig, admin borde kliva in här, det måste ju vara ett forumtroll som håller på. Sluta håna oss!! Vad ger det dig att så uppenbart gå in och håna oss?
bratsson skrev:Shinnimin kommer vara avstängd för slewfoot mot oss.StenhårtSlagskott skrev:Chicken Shinnimin
Skulle vilja ha en back som kunde kliva upp och mosa . Cleasson hade et par chanser att proppa Rydahl men fegade ur.
Skickat från min SM-A515F via Tapatalk
Ja, till "borde vara"StenhårtSlagskott skrev:bratsson skrev:Shinnimin kommer vara avstängd för slewfoot mot oss.StenhårtSlagskott skrev:Chicken Shinnimin
Skulle vilja ha en back som kunde kliva upp och mosa . Cleasson hade et par chanser att proppa Rydahl men fegade ur.
Skickat från min SM-A515F via Tapatalk
Vill du ändra den meningen?
ratscore skrev:Och ni undrar varför folk inte vill skriva på forumet...steve_saviano_theking skrev:Dansun skrev:Ett formsvagt och skadeskjutet lakers åker upp till Karlstad och dansar jämnt med topptippade Färjestad. Ett fall framåt jämfört med senaste matcherna!
Skärp dig, admin borde kliva in här, det måste ju vara ett forumtroll som håller på. Sluta håna oss!! Vad ger det dig att så uppenbart gå in och håna oss?
Sent from my SM-G981B using Tapatalk
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 12 gäster