DeLarge skrev:Nu luktar det guld! Lägger champagnen på kylning redan nu
Jag kunde inte hålla mig, den har redan öppnats. Tar ut guldet redan nu!
Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
DeLarge skrev:Nu luktar det guld! Lägger champagnen på kylning redan nu
Tikkanen är andramålvakt i Allsvenskan och kliver in i Växjö och blir 95-procentig. Lättare att förstå Andrens "framgångssaga".
Exakt!!!Person skrev:Ja det märktes inte på Stjernan att han missat fyra månader utan det såg ut som att han spelade igår.
Ja Holmberg - Rieder är ett måsteSvartvadet skrev:Håller med dig PutteA som jag skrev innan!
Man ska inte glömma att Stjernborg har varit i VLH fyra säsonger snart. Han vet sin roll, vad han ska tillföra och dessutom HELT ORÄDD för att det SKA GÖRA ONT - ack så viktig grej som hockeyspelare! Frågan är hur man gör när alla är tillbaka från OS...
Lycksell - Rosén - Gynge
Nättinen - Kellman - Rieder
Stjernborg - Holmberg - Calof
Glenn - Josen - Lundberg
Forslund/Nilsson/Hugo
Extremt svårt faktiskt. Skulle också kunna tänka mig denna:
Nättinen - Rosén - Gynge
Lycksell - Holmberg - Rieder
Glenn - Kellman - Calof
Stjernborg - Josen - Lundberg
Svartvadet skrev:Håller med dig PutteA som jag skrev innan!
Man ska inte glömma att Stjernborg har varit i VLH fyra säsonger snart. Han vet sin roll, vad han ska tillföra och dessutom HELT ORÄDD för att det SKA GÖRA ONT - ack så viktig grej som hockeyspelare! Frågan är hur man gör när alla är tillbaka från OS...
Lycksell - Rosén - Gynge
Glenn - Josen - Lundberg
Forslund/Nilsson/Hugo
Nättinen - Rosén - Gynge
Glenn - Kellman - Calof
Nättinen gör ingenting som motiverar en så hög placering i hierarkin med all den speltid det innebär.Svartvadet skrev:Håller med dig PutteA som jag skrev innan!
Lycksell - Rosén - Gynge
Glenn - Josen - Lundberg
Forslund/Nilsson/Hugo
Nättinen - Rosén - Gynge
Glenn - Kellman - Calof
Jo, jag är medveten om att han är en sådan spelare. Känns bara så fel att bänka andra spelare som just nu gör det bättre. Men det är väl Hallams jobb att förklara för laget hur han tänker och motivera sina uttagningar.Person skrev:Problemet med Nättinen är att han behöver vara där för att bidra med det han förväntas. Han har bevisligen klarat av det inledningsvis. Ibland behöver man ge en spelare chansen trots att den inte förtjänas. För har han inget att göra i en topproll kan han lika gärna sitta på läktaren.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 11 gäster