Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Nä, vi behöver spela mer strukturerat och påslaget ,StenhårtSlagskott skrev:Kan vi ta med det här spelet till Luleå vore det förnämligt.
vlk skrev:Nä, vi behöver spela mer strukturerat och påslaget ,StenhårtSlagskott skrev:Kan vi ta med det här spelet till Luleå vore det förnämligt.
Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
Han hade aldrig fått hålla på så hos ossVaranen skrev:Engsund har gnällt hela kvarten. Han är framme VARJE avblåsning och bjäbbar. Hur framgångsrikt tycker han och Luleå det varit? Glad att vi inte tog hit honom även om han rent hockeymässigt är bra. Bjäbbare får gärna spela någon annanstans. Helt meningslöst och kan max ge oönskad effekt.
Jaha, du trodde det var så jag menade. Ok, där ser manStenhårtSlagskott skrev:vlk skrev:Nä, vi behöver spela mer strukturerat och påslaget ,StenhårtSlagskott skrev:Kan vi ta med det här spelet till Luleå vore det förnämligt.
Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
Ett 7-2 spel räcker inte?
Javisst, lite mer in på mål också.
Jag kollade highlight nu. Vi hade 3 frilägen och en i ribban i första - med lite tur/skärpa hade matchen redan varit slut efter 20 min (och då spelade vi ändå inte bra…)Aleks skrev:Kul avslutning, fint att se hela Luleå glida in i omklädningsrummet efter matchen för blöjbyte. Men sen måste vi vara ärliga, det såg inte bra ut fram till att Lulä tappa huvudet. Luleå kommer göra ett sista ryck i Norrbotten på onsdag, antingen lyckas de göra oss ängsliga igen eller blir det ett dödsryck. För att det ska bli en än trevligare vår måste vi höja oss en bit till.
Användare som besöker denna kategori: ratscore och 5 gäster