Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Lakers151821 skrev:Vi kan inte vinna i Scandinavium och kommer aldrig kunna vinna där, vi får satsa på hemmamatcherna
Svartvadet skrev:Lakers151821 skrev:Vi kan inte vinna i Scandinavium och kommer aldrig kunna vinna där, vi får satsa på hemmamatcherna
Vi vann där förra gången
Och jag håller definitivt med dig!vlk skrev:Jag vidhåller att vi får ut för lite av dom.Härmapan skrev:Kan du inte dissa alla enheter - vi blir sjukt svårslagna om samtliga börjar levereravlk skrev:Hur ska vi få ut mer av 26,37 och Dansken. Dom är knappt spelbara som enhet.
Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
Frölunda vinner matchen i matchen PP och BP. Det kommer att bli avgörande framöver. Vårt PP måste upp.
Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
Märkligt. Bör väl likställas med Ludvigs tripping på Emil Pettersson tidigare iår...bratsson skrev:Nej, ingen anmälan.
Ja, men han är ju återfallsförbrytare OCH Frölundas bästa spelare och han skulle ju åka på 4-5 matcher - så man vill väl inte påverka semin så mycket…mollers skrev:Märkligt. Bör väl likställas med Ludvigs tripping på Emil Pettersson tidigare iår...bratsson skrev:Nej, ingen anmälan.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 5 gäster