Tyvärr så tror jag inte på det. Kanske mellan 3600-3800 skulle jag tippa. Då är det mycket bra, med tanke på att den värsta "hockeyhysterin" i stan har lagt sig. Men det är möjligt, att kanske exempelvis de tusentals nyinflyttade Växjöborna kan hjälpa upp siffran ytterligare.
Har hört två rykten om hur många Leksand-supporters som kommer på fredag. Ett att 150 st och ett annat att det skulle komma 11 bussar.
Är det ngn som vet??
Det har ju en viss betydelse om lakerDomen fylls eller inte......
Tokiga masars resa är inställd till Växjö så jag har väldigt svårt att se att det skulle komma 11 bussar.
De flesta som ställer sig i Leksandsklacken är nog Växjöbo samt folk som bor runt i kring i orterna här, som vanligt är det "Ingen från Leksand"
Senast redigerad av Fredrik R tor okt 18, 2007 10:17 am, redigerad totalt 1 gång.
Trött man börjar bli ´på snacket om att det inte är något folk från Leksand.
Spelar det någon roll?
Leksand har fans runt om i hela Sverige. Låt dom hålla på sitt lag.
Nu missuppfattar du mig grovt!
Dom får gärna ställa sig i blått och vitt på bortastå no problems, bara dom inte börja sjunga: "alla kommer från Leksand" det tycker jag bara blir patetiskt eftersom det inte stämmer, jag tror även att många andra är av samma åsikt..
ok grek?
Om det inte kommer tokmånga Leksand-supportrar blir det nog inte fullsatt, men många Växjöbor man pratat med som inte går på alla matcher kommer att se denna matchen, så jag tippar på runt 3300.
Ryket säger att biljetterna börjar tryta ordentligt och att det kan mer el mindre bli utsålt(3700pers) imorgon.... sänds ju inte i TV denna match
Tjoooohooo vilket dra det skall bli manana
Under rättegången förklarade Olsson att han inte riktigt kom ihåg vad beteckningarna avsett. Möjligen skulle "sv" kunna vara kopplat till sommarvikariat och "vitt" till hans vita blodkroppar, som han hade problem med.