Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
vlk skrev:Alla tränade idag utom Iggy, Urbas och Johan. 71 gick med 97 o 40. 61 med eriksson och hjalmarsson. markusson med Josef o 16. amerikaner tillsammans. hållberg spelade med Björn
Växjö vinner på torsdag, 4-1
Räven skrev:Med andra ord, så har vi inget eget att hoppas på och det är trist. Undrar på fullt allvar hur det här kommer att utveckla sig.
Räven skrev:Som vän av ordningen, när ska vi ha presskonferens? Jag kan inte acceptera att allt rinner oss ut händerna.
Räven skrev:Denna veckan bör det hända om det ska hända. Jag tycker nog att det måste hända, som så många har skrivit redan så måste vi ha in förstärkning om vi inte ska hamna i fel härad.
Räven skrev:Får hoppas att jag har fel, för skulle det vara så, så är det väl inte riktigt bra, inför helt avgörande matcher.
Räven skrev:Jag orkar knappt hoppas längre, det får faktiskt bli verkstad nu.
Coffe #800 skrev:ja känner att de kan finnas risk för det faktiskt tyvär... någon som har sett honom täcka skott tex?? ..... nä...
Klonis skrev:Hoppas nu att en sån som Kallio inte sänker moralen i laget
Coffe #800 skrev:ja känner att de kan finnas risk för det faktiskt tyvär... någon som har sett honom täcka skott tex?? ..... nä...
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 34 gäster