Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Daste skrev:Visas det på poseidon?
friberg skrev:men hallå 99spänn för 1 träningsmatch ne tack för min del
friberg skrev:ja tänker då inte faan betala 99 spänn för att se en träningsmatch som inte betyder ett skit mer än att grabbarna på isen får träning inför serien som skall komma.
och ja behöver inte tala om för folk vad ja tycker är rimligt att betala eller inte för en träningsmatch.
ne ja betalar hellre 99 spänn för en slutspelsmatch att se på via nätet .
Modig skrev:Finns en mängd lagliga sidor. Bl.a Viaplay.
Modig skrev:Finns en mängd lagliga sidor. Bl.a Viaplay.
PutteA skrev:Modig skrev:Finns en mängd lagliga sidor. Bl.a Viaplay.
Vad Coffe menar är att det inte finns några lagliga sidor som streamar en produkt gratis som samtidigt sänds mot betalning av den som äger rättigheten. I detta fallet äger LGSports rättigheten till streamingen och man tar 99 kr för detta. Finns det då någon som levererar samma produkt gratis så är det klart att det är olagligt.
serra skrev:friberg skrev:ja tänker då inte faan betala 99 spänn för att se en träningsmatch som inte betyder ett skit mer än att grabbarna på isen får träning inför serien som skall komma.
och ja behöver inte tala om för folk vad ja tycker är rimligt att betala eller inte för en träningsmatch.
ne ja betalar hellre 99 spänn för en slutspelsmatch att se på via nätet .
Skriver man att 99 kr är för mkt så är väl inte en föjdfråga vad man tycker är rimligt helt fel??
Och om du inte vill berätta vad du kan tänka dig att betala för en träningsmatch så behöver du inte berätta vad du INTE tänker betala. Vi skiter liksom i vad du lägger dina pengar.
Självklart är det så. Jag skulle bara vara lite viktigpetter och poängtera att det finns sidor som streamar som inte är olagliga. Självklart får du då oftast betala för produkten då.
Talismanen skrev:Självklart är det så. Jag skulle bara vara lite viktigpetter och poängtera att det finns sidor som streamar som inte är olagliga. Självklart får du då oftast betala för produkten då.
Sluta va viktigpetter din jävla pajas
Lamme9 skrev:Bommade kanske något vid betalningen. Men hur ser man matchen sen?? Behövde ju inte ens registrera sig och logga in. Någon som vet? Tacksam för hjälp.
Talismanen skrev:Självklart är det så. Jag skulle bara vara lite viktigpetter och poängtera att det finns sidor som streamar som inte är olagliga. Självklart får du då oftast betala för produkten då.
Sluta va viktigpetter din jävla pajas
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 44 gäster