Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Vet inte varför.? Är ganska övertygad om att ledningen agerat på att Vampola inte tackade motståndarlaget efter matchen som protest mot domare eller över hans egen prestation istället direkt skrinnade ut till omklädningsrummet och tjurade. Men det är här som Vampola visar ett av sina Jag. Det visste vi alla. Vi var många som ifrågasatte denna värvning. På ett sätt kan jag hålla med ledningen. Lakers är INTE typiskt för att värva personligheter som ex Vampola hur bra hockeyspelare han än må vara.vlk skrev:Vampola petad - igen!!! Ok, lets go brunk.........
Bee skrev:Visst för stunden borde man bänka RR före Vampola. Vad som spelar roll här är att Rosen har ett kontrakt där tanken är att han ska bära lakers i MÅNGA år, just därför finns det inte på kartan att man ställer över honom o knäcker hans redan sargade självförtroende ännu mer. Vampola däremot kommer förmodligen aldrig sätta sin fot i växjö igen när säsongen är slut...
Varanen skrev:Bee skrev:Visst för stunden borde man bänka RR före Vampola. Vad som spelar roll här är att Rosen har ett kontrakt där tanken är att han ska bära lakers i MÅNGA år, just därför finns det inte på kartan att man ställer över honom o knäcker hans redan sargade självförtroende ännu mer. Vampola däremot kommer förmodligen aldrig sätta sin fot i växjö igen när säsongen är slut...
Delar din bedömning fullt ut. Och jag delar lagledningens bedömning. RR kan aldrig bänkas på grund av dåligt spel. Vampola behöver vinna. Kanske finns det något vinnande lag i KHL? Alla får bättre ekonomi och det dåliga humöret är puts väck.
Varanen skrev:Vunnen period! Märks att jag ser hockey annorlunda än de flesta. Jag tycker underhållningsvärdet varit bra (kanske inte på slutet). Brukar vi få fram så här många passningar?
Användare som besöker denna kategori: Google [Bot] och 39 gäster