Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Vilket forum? Jag måste läsa, älskar sånt härSvartvadet skrev:Saxat från Färjestads forum:
"Då är vi i final. Vi är sjukt höga favoriter mot Växjö. Nyckelmatch första matchen. Förlust för Växjö i första matchen och allt pekar på 4-0 i matcher. Vi är bättre på alla punkter jämfört med dem. Finns verkligen inte en enda position som de är bättre på. Att de vunnit mot oss i seriespelet talar enbart för oss. Känns nästan patetiskt att ens nämna hur det gått i serien.
Finalen kommer att spelas mellan SAIK och Färjestad, allt annat vore en enorm skräll. Har ni pengar, sätt allt på SAIK och FBK. Då dubblar nu."
"Har full koll på att Växjö har + på oss, men dom är fortfarande laget jag skulle välja först av dom som blir semiklara..."
"Växjö är supertråkiga som klubb där de knappt når en majoritet av svenskar vs ickesvenskar i laget. Man pratar väl tom Engelska på i praktiken allt som har med laget att göra också. Ett riktigt plastgäng." (Kommer från rätt käft *host*)
"SAIK - FBK i final. 110% säkert."
Underbar läsning om inte annat!
Känns riktigt gött med FBK. Är inte ens nervös om man jämför med att möta Luleå!
Svartvadet skrev:Saxat från Färjestads forum:
"Då är vi i final. Vi är sjukt höga favoriter mot Växjö. Nyckelmatch första matchen. Förlust för Växjö i första matchen och allt pekar på 4-0 i matcher. Vi är bättre på alla punkter jämfört med dem. Finns verkligen inte en enda position som de är bättre på. Att de vunnit mot oss i seriespelet talar enbart för oss. Känns nästan patetiskt att ens nämna hur det gått i serien.
Finalen kommer att spelas mellan SAIK och Färjestad, allt annat vore en enorm skräll. Har ni pengar, sätt allt på SAIK och FBK. Då dubblar nu."
"Har full koll på att Växjö har + på oss, men dom är fortfarande laget jag skulle välja först av dom som blir semiklara..."
"Växjö är supertråkiga som klubb där de knappt når en majoritet av svenskar vs ickesvenskar i laget. Man pratar väl tom Engelska på i praktiken allt som har med laget att göra också. Ett riktigt plastgäng." (Kommer från rätt käft *host*)
"SAIK - FBK i final. 110% säkert."
Bestil skrev:Vilka jävla nötskal till supportrar! Skrattretande att de målar upp sig som att de vore bättre på ALLA positioner. Jag kommer inte på någon position de ens kommer i närheten av? Plockar vi bara bort Hildings kedja, så har de inget att komma med.
JAL skrev:Bestil skrev:Vilka jävla nötskal till supportrar! Skrattretande att de målar upp sig som att de vore bättre på ALLA positioner. Jag kommer inte på någon position de ens kommer i närheten av? Plockar vi bara bort Hildings kedja, så har de inget att komma med.
Haha. Ja, det finns några som har väldigt hög tilltro till sitt lag. Lite intressant ändå att du tycker att de färjestadssupportrar som tycker att laget är bättre på alla positioner är "jävla nötskal" men samtidigt tvekar du inte att säga samma sak om ditt eget lag. Dessutom spä på det med ett "inte ens i närheten av".
Själv tycker jag att Pettersson-Wentzel iaf är i närheten av Lassilas kapacitet.
DeLarge skrev:Jag har varit aktiv på erat forum ett bra tag, och jag vet att majoriteten av folket där är genuint trevliga och pålitliga
JAL skrev:Bestil skrev:Vilka jävla nötskal till supportrar! Skrattretande att de målar upp sig som att de vore bättre på ALLA positioner. Jag kommer inte på någon position de ens kommer i närheten av? Plockar vi bara bort Hildings kedja, så har de inget att komma med.
Haha. Ja, det finns några som har väldigt hög tilltro till sitt lag. Lite intressant ändå att du tycker att de färjestadssupportrar som tycker att laget är bättre på alla positioner är "jävla nötskal" men samtidigt tvekar du inte att säga samma sak om ditt eget lag. Dessutom spä på det med ett "inte ens i närheten av".
Själv tycker jag att Pettersson-Wentzel iaf är i närheten av Lassilas kapacitet.
JAL skrev:
Kul. Skriver du där också? Kan inte minnas att jag sett någon växjösupporter där. Tyvärr har forumet gått ner sig rejält sedan det bytte plattform.
Talismanen skrev:Haha såååå grymt att du tog upp denna bild. Underbart.
Den vore bästa OH:n i världen. Tänk att dunka upp den på VS och en banderoll längst ner med din text: I VÄXJÖ ÄR DET LAKERS SOM BESTÄMMER!!!
Niles skrev:Färjestad har väl mest betraktare på matcherna, inte supportrar. Klart som tusan det är intressantare att gå på matcher där dom känner igen och kan heja på båda lagen De 16 slutspelen är väl det som jag är räddast för, hur fan ska vi tackla ett lag med såna killar?
Thelemakos skrev:16 semifinaler på de 20 senaste säsongerna
JAL skrev:Talismanen skrev:Haha såååå grymt att du tog upp denna bild. Underbart.
Den vore bästa OH:n i världen. Tänk att dunka upp den på VS och en banderoll längst ner med din text: I VÄXJÖ ÄR DET LAKERS SOM BESTÄMMER!!!
Förstår inte riktigt...
Bilden visar väl mer att "I Växjö är det domaren som bestämmer"? Hade det varit en Växjöspelare istället för en domare som håller i Holtet så hade det varit roligt. Nu känns det mer som att ni måste ha domarnas hjälp för att bestämma över motståndarna. Förstår verkligen inte hur denna bild kan lyfta fram Växjös pondus. Dessutom var väl alla överens om att domaren betedde sig som en idiot vid detta tillfälle...
En sån här bild hade varit roligare
Niles skrev:Thelemakos skrev:16 semifinaler på de 20 senaste säsongerna
Ja, då blir jag ännu mer skrämd. Hur ska vi kunna tackla ett sånt lag? Enda fördelen är väl att medelåldern måste vara runt 45
Talismanen skrev:Är ju så att i Växjö är det Lakers som bestämmer. Vare sig domarna vill annat eller inte. Vi tar över allt. Fast i det nämnda fallet va det ju så solklart att vi inte behövde gå in och bestämma. Domarna fixade det själva på ett bra sätt. Annars hade vi tagit över såklart.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 31 gäster