Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
mollers skrev:Någonting blir det teddy!
Skickat från min SM-G900F via Tapatalk
teddy skrev:mollers skrev:Någonting blir det teddy!
Skickat från min SM-G900F via Tapatalk
Kanon.
Men oavsett så tycker jag att minst en megasizeflagga måste med. Har ni planerat det så gött. Har ni inte så tar vi med en ändå. Jag viftar.
teddy skrev:Varför? Är det flaggförbud?
Lakershjärta71 skrev:Sparta vann inte ens ligan.
Måhända är Sparta bra, men Nilstorp har inte imponerat på mig på hela försäsongen. Läcker som ett såll!
Härmapan skrev:Jag brukar ofta vara irriterad när domaren "delar ut" avgörande utvisningar i slutet men i detta fall var det nog bland de dummaste jag sett!
Och då avser jag inte domaren!
Vi ger ju oss chansen att trycka på för en reducering och sen ger vi bort den chansen TVÅ gånger...?
Skönt att set bara var en träningsmatch...
Kloker skrev:Det som jag inte riktigt förstår är hur VLH kan spela så förbannat nonchalent och slarvigt i en turnering som Öfverhuvud Anders Öman har basunerat ut att här ska det jävlar i mig brukas allvar.
Jag ser inga linjer, ingen tanke, inget jävlaranamma utan bara ett mediokert och ljummet hockey-bockey spel. Återigen, målvaktsspelet har varit riktigt undermåligt. Men vi måste ju alla förstå att Nillan är sliten...
De två senaste matcherna har varit lika roligt att kolla på som på (slipsboll) golf;
- Bedrövligt jävla tråkigt!
Uppryckning!!!
Svartvadet skrev:Tror kort och gott att det handlar om att spelarna inte tar det på allvar....
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 35 gäster