Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Det har jag tyckt länge.vlk skrev:Erik Martinsson håller inte för shlspel. Helt borta i det defensiva
Skickas från min iPhone via Tapatalk
Kommer säkert höja laget 25%..Coffe #800 skrev:calle rosen kommer göra debut imorgon!
vlk skrev:Försvarsspelet är lika obefintligt som i matcherna innan. Tror lakers måste göra 5 pytsar minst för att vinna
Skickas från min iPhone via Tapatalk
defence skrev:Med denna defensiven är det ju fantastiskt bra jobbat att kalla hem Rosén och Söderqvist för att sedan låta dem sitta på bänken utan en sekunds speltid. HV, Skellefteå, Frölunda, Modo med flera stoppar in de unga och säger "ut och kör". I Växjö säger man "sitt här på bänken och titta på hur de duktiga farbröderna gör". Funkar ju bra!? Bara i Växjö...
Räven skrev:Som jag ser det, så är det fler kontrakt än Åslins som behöver brytas. Jag tänker på försvaret (backarna). Vi behöver en betydligt bättre centerstruktur.
Räven skrev:Som jag ser det, så är det fler kontrakt än Åslins som behöver brytas. Jag tänker på försvaret (backarna). Vi behöver en betydligt bättre centerstruktur.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 33 gäster