Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
ratscore skrev:Vadå sparka!? En Frölundaspelare står och trycker pucken mot sargen och Welch tacklar. Är väl f*n inget konstigt med det!!? Det är hockey vi tittar på, inte konståkning!!
Niles skrev:Trött på Welch, säg upp dig själv i morgon är du bussig! Han tar den alltså under en avvaktande utvisning och ställer laget i rena rövaläget. Han blir avstängd för andra gången när vi har flera backar skadade. Det är inte ok nånstans. Bortsett från hans hjärndöda insats och några slarviga utvisningar gör vi en jäkligt bra bortamatch. Nu hjälper ju inte det när en del hellre själper än hjälper.
vlk skrev:Det avgörs på samma sätt som vanligt. Pissar spelarna på hallam ??? Det ser så ut
Skickas från min iPhone via Tapatalk
Alternativet är att vi ska stryka Welch medhårs och tycka synd om honom, men jag håller med föregående talare. Man får inte ta en sån utvisning i det läget av matchen.vlk skrev:Niles skrev:Trött på Welch, säg upp dig själv i morgon är du bussig! Han tar den alltså under en avvaktande utvisning och ställer laget i rena rövaläget. Han blir avstängd för andra gången när vi har flera backar skadade. Det är inte ok nånstans. Bortsett från hans hjärndöda insats och några slarviga utvisningar gör vi en jäkligt bra bortamatch. Nu hjälper ju inte det när en del hellre själper än hjälper.
Det avgörs på samma sätt som vanligt. Pissar spelarna på hallam ??? Det ser så ut
Skickas från min iPhone via Tapatalk
Pysslingen skrev:Lakers gjorde en bra match ikväll. Turlunda har flytet just nu, vi har det inte. Om man jämför med de senaste matcherna var dn här verkligen ett steg i rätt riktning.
Vlk, du måste nog fan ta mig vara den gnälligaste supportern i det här landet. Sprid kärlek och glädje istället. Hockey är kul och idag gjorde lakers en bra match! <3
Pysslingen skrev:Lakers gjorde en bra match ikväll. Turlunda har flytet just nu, vi har det inte. Om man jämför med de senaste matcherna var dn här verkligen ett steg i rätt riktning.
Vlk, du måste nog fan ta mig vara den gnälligaste supportern i det här landet. Sprid kärlek och glädje istället. Hockey är kul och idag gjorde lakers en bra match! <3
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 23 gäster