Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Lillen skrev:Bedrövligt för fan!
Är det isdans på agendan idag????
Det är inte meningen att vi ska skapa några farligheter själva om inte motståndarlaget ger oss den möjligheten. Vi ska ha tålamod och hoppas att de under 60min ska ge oss pucken. Först då kan vi anfalla lite smått. Så har väl taktiken varit i flera år.Läktarexperten skrev:Johnsson radar upp smörpass till rosen - han är ingen målskytt vår egen bygdens son.
Vi är otroligt dåliga på att skapa farligheter ich förvalta det vi har.
Egentligen var det likadant mot Saik, men där var det en dålig målis och stolpe in som räddade oss.
Lakershjärta71 skrev:Det är inte meningen att vi ska skapa några farligheter själva om inte motståndarlaget ger oss den möjligheten. Vi ska ha tålamod och hoppas att de under 60min ska ge oss pucken. Först då kan vi anfalla lite smått. Så har väl taktiken varit i flera år.Läktarexperten skrev:Johnsson radar upp smörpass till rosen - han är ingen målskytt vår egen bygdens son.
Vi är otroligt dåliga på att skapa farligheter ich förvalta det vi har.
Egentligen var det likadant mot Saik, men där var det en dålig målis och stolpe in som räddade oss.
Lakershjärta71 skrev:"Att pucken inte studsar våra väg", kanske beror på att vi saknar för mycket skicklighet i laget. Tycker det är för mycket snack nu om "puckar som inte går våran väg"..
Lakershjärta71 skrev:"Att pucken inte studsar våra väg", kanske beror på att vi saknar för mycket skicklighet i laget. Tycker det är för mycket snack nu om "puckar som inte går våran väg"..
vlk skrev: T o m hallam är ju frustrerad över detta beteende
Niles skrev:Nej, golf är en lite hårdare variant. Ingen sport för folk med hjärnspöken och knappast heller nåt för forumtroll:-)
Nu vill det nog till att vi drar in en 7-8 pinnar i veckan om vi inte ska dras ner alltför mycket där vi absolut inte vill vara. Goda chanser för det trots allt. Det är ju bortaspelet som klickar framför allt.
Vi kan, och jag är övertygad om att man vill oxå. Man får nog attackera eventuella problem på andra sätt. Det är ju som bekant bara några dagar sen vi såg åtminstone i mina ögon årets bästa match, där inte mycket attityd saknades.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 31 gäster