Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
vlk skrev:Är stämningen viktigare än vinst ? Jag menar inte att det ena ska utesluta det andra, men att prioritera stämning före vinst förstår jag inte.
Skickas från min iPhone via Tapatalk
teddy skrev:vlk skrev:Är stämningen viktigare än vinst ? Jag menar inte att det ena ska utesluta det andra, men att prioritera stämning före vinst förstår jag inte.
Stämningen är allt
Eftersom det är stämningen som bestämmer utgången av matchen.
vlk skrev:teddy skrev:vlk skrev:Är stämningen viktigare än vinst ? Jag menar inte att det ena ska utesluta det andra, men att prioritera stämning före vinst förstår jag inte.
Stämningen är allt
Hehe, hade det varit sanningen hade vi spelat final förra säsongen
teddy skrev:vlk skrev:teddy skrev:[quote="vlk"]Är stämningen viktigare än vinst ? Jag menar inte att det ena ska utesluta det andra, men att prioritera stämning före vinst förstår jag inte.
Stämningen är allt
Hehe, hade det varit sanningen hade vi spelat final förra säsongen
Lakershjärta71 skrev:Vi gör flest mål kanske, men vad spelar det för roll när vi släpper in lika många.
Lakershjärta71 skrev:Vi gör flest mål kanske, men vad spelar det för roll när vi släpper in lika många. Förlust i nästa borta då är vi därnere igen. Starkt att knipa 3p till slut, men det är något som inte stämmer i ineffektiviteten. Har vi för dåliga skyttar eller är det Hallams spelsätt? Tycker vi är mesiga framför mål och vi är för sena med att ställa oss där. Där har vi mycket att lära av transatlanter och de amerikanska landslagen.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 26 gäster