Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Svartvadet skrev:Helt otroligt att det står 1-1, borde vara ledning med två-tre strutar
Svartvadet skrev:ÅKER IHOP?!?!? Matchstraff för helvete
Härmapan skrev:Så jävla typiskt skitlaget Färjestad!
När de inte hänger med och får stryk går de in för att skada folk
Jag tycker ofattbart illa om detta jävla pisslag!
Äckligt
Person skrev:Netterberg är så jävla usel, varför i helvete passar inte idioten pucken? Han åker ji JÄMNT zon till zon, det är ju han som sätter Holmberg och Lennström i en farlig situation. Sjukt egoistisk eller väderlöst spelsinne besitter han, alla vet att ingen åker snabbare än pucken (om du inte heter McDavid).
Skickat från min SM-G930F via Tapatalk
Sura-pelle skrev:Har varit väldigt negativ hittills men nu måste jag in och berömma. Den här matchen är en riktig jävla styrkedemonstration av Växjö. Ser ni hur överlägsna vi är 5 mot 5? Det är ju detta man velat se hela hösten!!
Lackis skrev:Person skrev:Netterberg är så jävla usel, varför i helvete passar inte idioten pucken? Han åker ji JÄMNT zon till zon, det är ju han som sätter Holmberg och Lennström i en farlig situation. Sjukt egoistisk eller väderlöst spelsinne besitter han, alla vet att ingen åker snabbare än pucken (om du inte heter McDavid).
Skickat från min SM-G930F via Tapatalk
Fast sånhär skit hör inte hemma här, kritik ska spelarna kunna ta men personpåhopp och kalla folk för olika saker är inte okej. Angående situationen så är det något som händer ganska ofta och inte någon speciell spelare eller lag, så att det skulle vara Netterberg som sätter dem i en farlig situation är ju ganska långsökt.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 9 gäster