Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
vlk skrev:Sitter och tittar på HV Rögle. HV är riktigt ruffiga och fula. Hakar och checkar hela tiden
Skickat från min iPhone med Tapatalk
MalZon skrev:Ja tänk en SM-Final mot HV... Hade vart spännande att uppleva
Mvh Jonas
StenhårtSlagskott skrev:MalZon skrev:Ja tänk en SM-Final mot HV... Hade vart spännande att uppleva
Mvh Jonas
HV spelade tight mot Rögle och chansade inte med tredje gubbe. Kan tänka mig att lillis satsar på ett tight spelande HV tills poängen och målen börjar trilla in.
HV har ett bra lag men är just nu närmre en bottenfinal mot Mora. Kanske åker HV ut iår.
Baker skrev:StenhårtSlagskott skrev:MalZon skrev:Ja tänk en SM-Final mot HV... Hade vart spännande att uppleva
Mvh Jonas
HV spelade tight mot Rögle och chansade inte med tredje gubbe. Kan tänka mig att lillis satsar på ett tight spelande HV tills poängen och målen börjar trilla in.
HV har ett bra lag men är just nu närmre en bottenfinal mot Mora. Kanske åker HV ut iår.
Finns inte på kartan att HV åker ur, har alldeles för bra lag för det. Örebro, Timrå och Mora är klasser sämre än HV. Skulle faktiskt vara riktigt tråkigt om de åkte ur. Bättre att bygga upp en rivalitet.
Towen skrev:Tycker ändå (H)USKVARNA (V)ÄTTERSNÄS från 1971 förtjänar all respekt. En fin och vårdad klubb, som varit en av de mest framgångsrika och ledande klubbarna i landet på 2000-talet - och som givit svensk hockey npgra av sina största föredömen i historien, på och utanför isen - Johan DAVIDSSON och Stefan LIV.
Som smålänning har jag alltid varit stolt över HV oavsett övrig lojalitet.
Kloker skrev:Om Vi ska ta poäng mot Landskapsrivalen på bortaplan i morgon så krävs det blod, svett och tårar. Sjukstugan är helt åt helvete speciellt i ett kukmätar-möte som detta.
Ortega kämpar på. Lundberg saknar jojkande renar, renskav riktiga minusgrader.
Kisspinnen har feber och snuva. Pesonen är mörbultad efter att blivit hemskickad från akuten ungefär i samma veva som han kom dit.
Vi får hoppas på det bästa.
Jävla tur att inte ryggraden blev skadad...
StenhårtSlagskott skrev:Kisskinen förtjänar väl ändå att nämnas med namn.
Kloker skrev:StenhårtSlagskott skrev:Kisskinen förtjänar väl ändå att nämnas med namn.
Du har rätt. Jag menar Kisspinnen och inget annat.
vlk skrev:Vilket jävla manfall idag. Jag skulle vilja ha en statusuppdatering från Lakers.
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 18 gäster