Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Kloker skrev:Om Vi tappar poäng mot Linköping så har Vi inte i ett slutspel att göra. Sitsen som VLH har satt sig i är så in i helvetes brutalt jävla bedrövligt skitkasst.
Det räcker inte med att huvuden ska rulla Det behövs en ombildning. Infektionen är så djupt rotad och genomsyrar hela föreningen. En Höne-sanering vore på sin plats.
StenhårtSlagskott skrev:Säker straff! Snyggt av Karlström. Top shelf
Svartvadet skrev:Oroa er inte, vi hittar säkert att sätt att förlora!
Otroligt bra. [emoji106]vlk skrev:Lundgren har lyft defensiven. Ofattbart att han satt på läktaren i Gävle
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Svartvadet skrev:När vi ändå pratar spelare: Fredrik Karlström.
Jag har sågat honom, något grovt. Men jävlar vad bra han spelade idag alltså. Full speta, först in i varje närkamp och finurlig - börjar vi se hans potential nu? Dessutom har han vänt -10 till +3, superstarkt.
På tal om plusminus - Richard Gynge ligger på -16 och Holmberg på +14. HUR är detta ens möjligt?
Jag har sågat honom, något grovt. Men jävlar vad bra han spelade idag alltså. Full speta, först in i varje närkamp och finurlig - börjar vi se hans potential nu? Dessutom har han vänt -10 till +3, superstarkt.
På tal om plusminus - Richard Gynge ligger på -16 och Holmberg på +14. HUR är detta ens möjligt?
Användare som besöker denna kategori: noneedforaname och 14 gäster