Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Samtidigt som lag som värvat NHL-spelare blir av med sina stjärnor...Svartvadet skrev:Skapar matchtråd redan nu!
Fasen alltså, måste säga att gårdagen gav mig hopp för säsongen! Kändes som "gamla" Lakers igen, där vi fullkomligt dikterar allt som händer på isen.
Rögle kommer bli ett jäkla test! Tambellini, som vinner poängligan, behöver vi hålla koll på. Så även Rögles "två-zons-pass", så vi inte blir utsatta för två mot en, tre mot två.
Spelar vi som mot LHC, fast lite bättre avslut - då kommer Rögle behöva spela djävulusiskt bra om de ska lämna Vida med tre poäng. När Davidsson är uppe i rätt standard och med Melart&Koivisto tillbaka om någon månad - då blir vi jävligt tunga att möta!
StenhårtSlagskott skrev:Sedan litar de på att everbergs tjocka röv och tambelini ska göra det.
#22 (5')Towen skrev:Jesus vilken abstinens man får när det inte spelas varannan dag. Borde vara grundlagsskyddat. Ok, 4-3:
#18 (16')
#10 (36')
#29 (44')
#87 (53'); GWG
Let's get ready to ruuummblleee...
bnils skrev:Gänget
Så här säger Sportchef och VD Henrik Evertsson om det senaste nyförvärvet;
- Jakob är en spelare som spelar bra hockey över hela banan. Med ett exceptionellt spelsinne och fin skridskoåkning som grund så får man en grymt nyttig spelare i Jakob. Vi vill som vanligt när det gäller spelare in till vår organisation hjälpa till att ta dem till nästa nivå, här är det NHL det är inget snack om det.
Tycker han håller i handen/handsken så tycker den va rätt..StenhårtSlagskott skrev:Första utvisningen är inget snack andra är ett skämt. Tråkigt att se.
bratsson skrev:Tycker han håller i handen/handsken så tycker den va rätt..StenhårtSlagskott skrev:Första utvisningen är inget snack andra är ett skämt. Tråkigt att se.
Skickat från min SM-G975F via Tapatalk
Man ska inte hålla fast i armen så ändå, speciellt inte när man redan spelar BPStenhårtSlagskott skrev:bratsson skrev:Tycker han håller i handen/handsken så tycker den va rätt..StenhårtSlagskott skrev:Första utvisningen är inget snack andra är ett skämt. Tråkigt att se.
Finns ingen helst anledning att falla ihop så. Små fasthållningar sker i varje sargduell.
Min teori.... För många centrar.PutteA skrev:Vi är bra, men undermåliga när det gäller att attackera målet. Rögle är raka. Alla spelare i Rögle som får chansen attackerar mål, gör det, vilket vi inte gör. Vi spelar till nån dör av tristess.
Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
bratsson skrev:Min teori.... För många centrar.PutteA skrev:Vi är bra, men undermåliga när det gäller att attackera målet. Rögle är raka. Alla spelare i Rögle som får chansen attackerar mål, gör det, vilket vi inte gör. Vi spelar till nån dör av tristess.
Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
Hört den förut? [emoji3061]
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 8 gäster