Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Varanen skrev:Sanny ändrade sitt tips efter att vi tagit en 2-0 ledning i matcher.
vlk skrev:Vi har inte vunnit något än....just saying
Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
Även majoriteten här inne har ju under hela säsongen så fort vi legat under sagt: ”nu är det kört - det här spelet håller inte - stjärnorna MÅSTE leverera - nu blir det x raka i röven”Anders L skrev:Jag begriper inte hur hela sverige (nästan) har kunnat undervärdera Lakers, då de vann serien över 52 matcher.
Eller är det bara för att man vill ha ett nytt lag som herre på täppan?!
Härmapan skrev:
En lite kul grej är att sluspelsskägget som Koivisto samlat ihop inte bidde nåt skägg... Det bidde bara en liten hitler-mustasch
Dregla? Var det inte rabies han fick???Härmapan skrev:Då måste vi ju få ett pp först också...
Med tanke på att Cam blev skrikarg och började dregla när vi fick ett senast så kommer det nog att sitta långt inne...
Vi får nog fokusera på BP...
Det är möjligt?Dannedd skrev:Dregla? Var det inte rabies han fick???Härmapan skrev:Då måste vi ju få ett pp först också...
Med tanke på att Cam blev skrikarg och började dregla när vi fick ett senast så kommer det nog att sitta långt inne...
Vi får nog fokusera på BP...
Jocke86 skrev:Sjukt nervöst. Varför börjar det vid 20!?
Fast Fasth är tillbaka så han in på andremålis.StenhårtSlagskott skrev:Skrek Cersei Lannister: RESPECT THE FUCKING GAME eller hur slutar senaste säsongen? Jävla kärring i Rögles bås. Ta ut sin frustration över att förlora på allt och alla.
Samma lag som senast.
Känner att Sylvegård avgör ikväll. Han vill hem till malmö och fråga sin bror hur många smguld han har. Dessutom tror jag att han tycker genuint olla om Rögle. Vilket är en bra egenskap i den här finalen.
Varanen skrev:Ska han hålla på att spotta och fräsa så får han bära munskydd. Samtidigt har jag lite sympati. Så uppskrivna och älskade RBK varit av media i allmänhet, och Cmore i synnerhet, gjorde att han faktiskt trodde de var gudomliga. Höga fall smärtar mest.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 10 gäster