Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Har Rosens comeback bekräftats ?Person skrev:Och Rosén gör comeback! Det är mycket som börja falla på plats nu. Ska bli spännande att se hur forwardssidan ställs upp imorgon.
Ja han bekräftar det själv i intervju med Minhockey. Spelar imorgon.vlk skrev:Har Rosens comeback bekräftats ?Person skrev:Och Rosén gör comeback! Det är mycket som börja falla på plats nu. Ska bli spännande att se hur forwardssidan ställs upp imorgon.
Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
Dom borde göra tvåsiffrigt på oss.Härmapan skrev:Men vi har ett gäng omatchade spelare som ställs mot ett NHL-lag med 8(?) raka vinster…
På förhand känns det som en omöjlig uppgift…
Härmapan skrev:Men vi har ett gäng omatchade spelare som ställs mot ett NHL-lag med 8(?) raka vinster…
Du menar ”Örebroprofilen”StenhårtSlagskott skrev:Härmapan skrev:Men vi har ett gäng omatchade spelare som ställs mot ett NHL-lag med 8(?) raka vinster…
När det gäller Rosen har han väl aldrig tränat sig i form. Han har alltid vilat sig i form. Har aldrig sett Rosen någon annanstans än dyngsist när de springer run Växjösjön.
Glädjande att det är bekräftat!
Det viktigaste är ju ändå att spelare börjar droppa in igen för någonstans måste vi ju börja bygga igen. Varför inte ett av ligans hetaste lag direkt. Gäller att visa att Växjöikonen Jönsson valde rätt klubb
vlk skrev:Du menar ”Örebroprofilen”StenhårtSlagskott skrev:Härmapan skrev:Men vi har ett gäng omatchade spelare som ställs mot ett NHL-lag med 8(?) raka vinster…
När det gäller Rosen har han väl aldrig tränat sig i form. Han har alltid vilat sig i form. Har aldrig sett Rosen någon annanstans än dyngsist när de springer run Växjösjön.
Glädjande att det är bekräftat!
Det viktigaste är ju ändå att spelare börjar droppa in igen för någonstans måste vi ju börja bygga igen. Varför inte ett av ligans hetaste lag direkt. Gäller att visa att Växjöikonen Jönsson valde rätt klubb
Svartvadet skrev:Oj, det där blir ett avbräck för dem minst sagt!!
Dennis Hildeby får göra SHL-debut mao, vilket betyder en sak - skjut massor i första perioden! Han kommer vara ruggigt nervös
Var nog Nättinen/Gynge/Rosén som låg på 75% och sedan har vi halkat ner på 28% när dom splittradesStenhårtSlagskott skrev:https://www.shl.se/p/statistik/teams/powerplay
Det fina är att vi ändå är etta i ligan just nu i PP. Men kan alltid bli bättre.
Någon som sett hur Hallam ställer laget?
Som deras målvakt dåvlk skrev:Jäklar vad borta tjecken var i första bytet. Nu kan det bara bli bättre.
Jag ångrar detta uttalandebratsson skrev:Jag ser fram emot ett eventuellt PP
Skickat från min SM-A515F via Tapatalk
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 11 gäster