Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Här har vi inte mycket att hämta. Helt chanslösa. Jag säger lycka till att sälja in match 2 i denna serie. Hur många kommer till hallen efter att Lakers tagit bort inträdet från säsongskorten ? Under 1000 ?Towen skrev:Man kan ta en förlustmatch men det här blir ju två - förstör hemmachansen i bara farten.
Hade verkligen en bra känsla, då Jörgen har en annan internationell erfarenhet både som spelare och tränare jämfört Sam's äventyr i CHL. Men njet. Not this year..
Ja, står sig minst 4 måls skillnad så blir det tufft med intresset för hemmamatchen. Det känns som varannan match just nu. Kan vi gör nått bra på torsdag då kanske. CHL rann nog ifrån oss nu tyvärr.vlk skrev:Här har vi inte mycket att hämta. Helt chanslösa. Jag säger lycka till att sälja in match 2 i denna serie. Hur många kommer till hallen efter att Lakers tagit bort inträdet från säsongskorten ? Under 1000 ?Towen skrev:Man kan ta en förlustmatch men det här blir ju två - förstör hemmachansen i bara farten.
Hade verkligen en bra känsla, då Jörgen har en annan internationell erfarenhet både som spelare och tränare jämfört Sam's äventyr i CHL. Men njet. Not this year..
Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
Härmapan skrev:Jaja, om vi ska göra en dålig match emellanåt så är det väl i CHL!
Jag byter gärna en vinst i den här matchen mot en vinst på torsdag
Jag tror det krävs väldigt mycket av spelarna att spela den disciplinerade hockey dom ska göra, dag ut och dag in.PutteA skrev:Samtidigt så ser vi ju den här attityden i matcher från Lakers även i SHL. Vi kommer ut med händerna i byxfickan och förlorar matcherna i första perioden. Har hänt alldeles för många gånger den här säsongen för att det ska vara tillfälligheter. När vi väl spelar vårt spel och är påkopplade tror jag inte många i Europa rår på oss. Här har vi ett problem som dom definitivt måste lösa innan vi är inne i mars månad. Då kan man inte vara påkopplad bara ibland. Ett mentalt grupproblem som staben måste lösa.
bratsson skrev:Jag tror det krävs väldigt mycket av spelarna att spela den disciplinerade hockey dom ska göra, dag ut och dag in.PutteA skrev:Samtidigt så ser vi ju den här attityden i matcher från Lakers även i SHL. Vi kommer ut med händerna i byxfickan och förlorar matcherna i första perioden. Har hänt alldeles för många gånger den här säsongen för att det ska vara tillfälligheter. När vi väl spelar vårt spel och är påkopplade tror jag inte många i Europa rår på oss. Här har vi ett problem som dom definitivt måste lösa innan vi är inne i mars månad. Då kan man inte vara påkopplad bara ibland. Ett mentalt grupproblem som staben måste lösa.
Tror inte dom orkar det varje match
Skickat från min Pixel 7 Pro via Tapatalk
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 8 gäster