Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Vad sa han?DeLarge skrev:Tack Staffan för att du faktiskt bevisar att du förstår dig på ishockey och inte har kvällstidnings retorik som utgångsläge.
bratsson skrev:Vad sa han?DeLarge skrev:Tack Staffan för att du faktiskt bevisar att du förstår dig på ishockey och inte har kvällstidnings retorik som utgångsläge.
Skickat från min Pixel 7 Pro via Tapatalk
Jo sant, men dom har lagt X antal mer miljoner än oss på sitt lag. Inget fel med det men det blir lite enklare med mer pengar.Varanen skrev:Jag har skrattat åt (och ärligt talat hånat LHC) flera år. Otroligt dåliga lagbyggen, men nu verkar de fått till ett lag. Jag är chockad! (eller har resten av SHL sunkat till sig?)
Men med det sagt, så skall vi alltid äga LHC. En princip och sanning i VLH. Är man sämre än LHC bör man kanske se sig om efter en ny karriär. [emoji38]
[emoji106] bra därDeLarge skrev:bratsson skrev:Vad sa han?DeLarge skrev:Tack Staffan för att du faktiskt bevisar att du förstår dig på ishockey och inte har kvällstidnings retorik som utgångsläge.
Skickat från min Pixel 7 Pro via Tapatalk
Alla "experter" i studion fick välja ett lag som dom anser spelar mest underhållande. Staffan valde Växjö
vlk skrev:Rosen är unik , tillverkas inte många sådana spelare. Förmodligen den viktigaste spelaren i Växjös historia
Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
Varanen skrev:vlk skrev:Rosen är unik , tillverkas inte många sådana spelare. Förmodligen den viktigaste spelaren i Växjös historia
Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
Han ÄR den viktigaste spelaren i vår kulturellt tunga historia. Jag lyssnar gärna på andra förslag, men för mig är RR nästan divisioner över andra Lakers-legendarer.
Användare som besöker denna kategori: Majestic-12 [Bot] och 7 gäster