Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Exakt dom orden sa ni om Lukas Bengtsson när det blev klart att han skulle till Schweiz och slog ett felpass i fjol! Bästa backen i Lakers någonsin!steve_saviano_theking skrev:Stjernborg skall tydligen bänkas, jag hade hellre sett att Kossila bänkas. Det känns som att han har sina tankar på schweizerfrancen redan nu.
Spelet är inte saken vad gäller Kossila. Det är snarare attityden han visar (två helt onödiga utvisningar sist) som inte alls går att känna igen från honom. Det gör mig funderande vad det handlar om. Det kan vara att han är frustrerad över sitt spel, men det brukar han inte kanalisera på detta sätt. Sist han hade varit borta efter skada levererade han rekord i Lakers historia med poäng i 10-12 raka matcher.Härmapan skrev:Exakt dom orden sa ni om Lukas Bengtsson när det blev klart att han skulle till Schweiz och slog ett felpass i fjol! Bästa backen i Lakers någonsin!steve_saviano_theking skrev:Stjernborg skall tydligen bänkas, jag hade hellre sett att Kossila bänkas. Det känns som att han har sina tankar på schweizerfrancen redan nu.
Ska vi ta guld behövs Kossila!
Han har varit skadad och behöver komma igång - ge honom några matcher innan vi lynchar honom!
Härmapan skrev:Exakt dom orden sa ni om Lukas Bengtsson när det blev klart att han skulle till Schweiz och slog ett felpass i fjol! Bästa backen i Lakers någonsin!steve_saviano_theking skrev:Stjernborg skall tydligen bänkas, jag hade hellre sett att Kossila bänkas. Det känns som att han har sina tankar på schweizerfrancen redan nu.
Han har varit skadad och behöver komma igång - ge honom några matcher innan vi lynchar honom!
Det är klart att man kan kritisera. Ingen är ”helig” - men du vill bänka honom och jag tycker att vi ska ge honom chansen att komma igång efter skada. Killen är ju bäst i SHL när han vill.steve_saviano_theking skrev:Härmapan skrev:Exakt dom orden sa ni om Lukas Bengtsson när det blev klart att han skulle till Schweiz och slog ett felpass i fjol! Bästa backen i Lakers någonsin!steve_saviano_theking skrev:Stjernborg skall tydligen bänkas, jag hade hellre sett att Kossila bänkas. Det känns som att han har sina tankar på schweizerfrancen redan nu.
Nä, må vi aldrig kritisera den helige Kossila. Det vore en skymf. Självklart skall man leva på gamla meriter, glömde det.
Det är klart att man kan kritisera. Ingen är ”helig” - men du vill bänka honom och jag tycker att vi ska ge honom chansen att komma igång efter skada. Killen är ju bäst i SHL när han vill.Härmapan skrev:steve_saviano_theking skrev:Exakt dom orden sa ni om Lukas Bengtsson när det blev klart att han skulle till Schweiz och slog ett felpass i fjol! Bästa backen i Lakers någonsin!Härmapan skrev:[quote="steve_saviano_theking"]Stjernborg skall tydligen bänkas, jag hade hellre sett att Kossila bänkas. Det känns som att han har sina tankar på schweizerfrancen redan nu.
Nä, må vi aldrig kritisera den helige Kossila. Det vore en skymf. Självklart skall man leva på gamla meriter, glömde det.
Nä, Mvrik, Clearic, Hrviv,, Vernovic, Clotvic och alla andra infödda masar har lite att jobba på…Varanen skrev:Kulturens egna produkter börjar tappa fattningen. Tydligen frustrerande att möta plastiga Lakers. Synd att vi kan hockey.
Användare som besöker denna kategori: Majestic-12 [Bot] och 7 gäster