Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Vet inte vad vi ska förvänta oss.PutteA skrev:Helvete vad dom spelmässigt kör över oss. Känns inte som vi vill vara där över huvudtaget. Lojt och oinspirerat. Blir förbannad när jag ser sån här skit.
Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
Vi förlorar mot ett bättre lag. Man märker att laget är uppgivet , på denna nivån märker man snabbt om man har ett lag som duger, och det känns som många spelare inser att vi inte har ett lag i år som duger. Det är ju uppenbart från läktaren. Det är ju bara att jämföra de som lämnat med de som kommit in nu när vi har svart på vitt.PutteA skrev:Men det är ju för fan ingen som vill spela. Alla spelar med handväska. Jag tycker detta är ren och skär skandal av detta lag. Från starten på period [emoji[emoji638][emoji639][emoji[emoji6[emoji640][emoji638]][emoji640][emoji6[emoji640][emoji637]]][emoji[emoji638][emoji639][emoji[emoji6[emoji640][emoji638]][emoji640][emoji640]][emoji[emoji6[emoji640][emoji638]][emoji640][emoji640]]]] slutar man att utmana och Salzburg ser ut att komma från en mycket bättre liga än vi. Har för mig det ska vara tvärtom. Bland det sämsta jag sett.
Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
Användare som besöker denna kategori: Bing [Bot], Majestic-12 [Bot] och 9 gäster