Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Jaha, han fastnade nog i bastun ändå då han inte är med i laguppställningen.bratsson skrev:Det enda positiva med den här matchen är att eventuellt kan Ottos knutar lösas upp med lite fatlagrad Olvi eller Karhu på hemmaplan, 7-8 timmar i en riktigt bastu med björkris 50% av tiden tills knutarna slagits ut rejält.
Får se den här resan som teambuilding där "krapparna" kan prata ut om vem som ska spela center eller ej och leva upp till vad rollen kräver.
Skickat från min SM-S901B via Tapatalk
Varanen skrev:Vi gillar verkligen inte att spela mot internationellt motstånd.
vlk skrev:Tror ni att vi gör mål idag ?
Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
vlk skrev:Vilken sjuk klasskillnad i avsluten. Det bara smäller.
Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
Det blir inte många som kommer upp i 30 poäng. Möjligen Joel, kanske Dansken. Knappast fler. Detta kommer att bli vårt fall i många matcher. Det känns som vårt grundspel sitter hyfsat, inte perfekt. Dock räcker det inte, vi måste göra fler mål, svårare är det inte. Och på denna nivån är det inte bara att sprida målskytte, är spelarna inga naturliga målskyttar så blir de inga målskyttar, bara för att någon säger att de ska vara det. De är helt enkelt inte målskyttar i grunden.Towen skrev:@vlk --> ha ha, vad tror du själv? Vi skall nog vara glada om LAGET når 30 pinnar
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 4 gäster