Omgång 8

Här diskuterar kring Växjö Lakers kommande och spelade matcher. En tråd för varje match.

Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator

Omgång 8

Inläggav Lakers00 » sön okt 03, 2004 2:08 pm

Hammarby-Mörrum:En säker hemmavinst tror jag.Tror inte Mörrum har något att säga till om på Hovet,hade det varit i Jössa så kunde jag ha sträck mig till ett oavgjort resultat.

Nybro-Rögle:En mer oviss match,men det är två lag som är på g.Rögle med sina transatlanter och Nybro med sitt goda själförtroende.Tror på knapp Rögle vinst.

Huddinge-Oskarshamn:Ja en säker bortaseger som jag ser det men Huddinge kan överraska.

Lakers-Skövde:Jag tycker det är en ganska säker hemmavinst om spelet klaffar.Jag tippar på ett par måls seger för vårt kära Lakers. :D

Nyköping-Hammers:Ett sargat Hammers mot ett starkt hemmalag. Får nog bli en Nyköpings seger med ett par mål.
-Vill ni se Hockey med fart? Växjö HC såklart!!-
Användarvisningsbild
Lakers00
Forumterrorist

Inläggav GS » sön okt 03, 2004 2:19 pm

Håller med dig i stort.
Den enda matchen som jag tror trvärt emot är Nybro-Rögle där jag faktiskt tror att Nybro vinner i kraft av hemmaplan. Tror att Gunnar J har motdrag för att ta bort femman med transatlanterna, för om Rögle skall besegras så gäller det nog att få stopp på den femman.
Användarvisningsbild
GS
Forumdemon

Inläggav buck » sön okt 03, 2004 2:31 pm

det bästa vore väl om Nybro - RBK resulterar i oavgjort efter full tid... då går ju lakers om bägge lagen i tabellen om SIKen fileeas ordentligt. förvisso har både RBK o Waykings en match mindre spelad, men blott självaste åsynen av att ligga före dessa lag skulle ge mej mycken välbehövlig ro. ;)

eidt: å för en gång skull håller jag på Hammös... ;)
Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.
buck
c/o LL´s Forum

Inläggav Mygel » sön okt 03, 2004 6:04 pm

Lite trist omgång då det enbart verkar bli väntade resultat. Men grattis till den stora segern.
Användarvisningsbild
Mygel
Forumdemon

Återgå till Matchsnack