Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Hofnar skrev:Intressant referat:
"Rogge, som står och håller sig i sargen, passar till Samaranch, som gjort oväntad come-back och står och håller sig i sargen....passar till Gunilla Lindberg som står och håller sig i sargen.....HON TRILLAR, HON TRILLAR...och DeFauw kan lätt plocka pucken och lägga in den i tom kasse eftersom målvakten Henry Kissinger står och håller sig i sargen....ställningen är nu 0-17 halvvägs in i den första perioden..."
Upps, sorry om jag kapat en av era matchtrådar men vissa felskrivningar blir lite "wild and crazy".
Putte/LL skrev:På många forum blandas dessa 3 bokstäver ihop och alltid är det några som måste kommentera detta...
Ingen fara Hofnar
Hofnar skrev:Jo, det är sant men det brukar oftast skrivas "OIK", vilka håller till i Stålhallen i Olofström. "IOK" var nytt för mig (vars korrekta förkortning egentligen är IOC) och den som kommer med det helt osannolika förslaget "KIO" eller möjligen "KOI" borde belönas med en virtuell medalj
VLH ÄR BÄST skrev:Förlåt att jag skrev fel det var meningen att det skulle vara förkortningen för Oskarshamn
FÖRLÅT MIG men vissa roade man ju
VLH ÄR BÄST skrev:Förlåt att jag skrev fel...
FÖRLÅT MIG...
alfax skrev:Kan egentligen idrotten vara bättre än så här ,en livsviktig match borta,Massvis med supportrar på plats ,nerverna har dallrat i 2 dagar och efter 19.58 i sista perioden gör bortalaget 3-1 i tom kasse.
Jag tror detta slår in.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 27 gäster