Mer Juniorer tack...

Här diskuterar kring Växjö Lakers kommande och spelade matcher. En tråd för varje match.

Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator

Mer Juniorer tack...

Inläggav PeacE_FroG » ons feb 02, 2005 12:51 pm

Jag hoppas att ledningen inser vikten av att skola in fler juniorer i truppen till nästa år, att det får plats 1 back och 2 st forwards som kan få vara med å få viktig erfarenhet. Sen är det givetvis prestationen som ska avgöra vilka som ska spela och vilka som inte ska spela....men man lär sig mycket från bänken också...och skador kommer ju alltid under säsongen och då blir det juh säkert mer än sporadiska inhopp. Jag hoppas verkligen ledningen går i dessa tankar... Kolla bara på Troja och Tingsryd och deras lovande juniorer som har med bravur klarat av pressen att spela bra hockey på en hög nivå......och vi får givetvis inte glömma våran #2 Augustin som klarat det bra!

Längtar efter PLAY OFF!!

:D
Användarvisningsbild
PeacE_FroG
Forumamatör

Re: Mer Juniorer tack...

Inläggav Baker » tor feb 03, 2005 2:31 pm

PeacE_FroG skrev:Jag hoppas att ledningen inser vikten av att skola in fler juniorer i truppen till nästa år, att det får plats 1 back och 2 st forwards som kan få vara med å få viktig erfarenhet. Sen är det givetvis prestationen som ska avgöra vilka som ska spela och vilka som inte ska spela....men man lär sig mycket från bänken också...och skador kommer ju alltid under säsongen och då blir det juh säkert mer än sporadiska inhopp. Jag hoppas verkligen ledningen går i dessa tankar... Kolla bara på Troja och Tingsryd och deras lovande juniorer som har med bravur klarat av pressen att spela bra hockey på en hög nivå......och vi får givetvis inte glömma våran #2 Augustin som klarat det bra!

Längtar efter PLAY OFF!!

:D

ett mycket bra inlägg, det är bara att hoppas du får rätt för i en framtid kommer få föreningar att ha råd att värva för mycket. Vidare kommer det att gynna klubben mot sponsorer, kommun, publik om det finns folk från den egna klubben alt. grannklubbarna. Samtidigt behöver man på denna nivån skaffa vissa nyckelspelare/spetskompetens för att klubben skall utvecklas.
Baker
Forumproffs

Inläggav Stenkistan » fre feb 04, 2005 4:35 pm

OM det ska inn mera junisar så måste dem komma utifrån. För från vårt J20 lag är det ingen som har den kapaciteten idag.
Användarvisningsbild
Stenkistan
Forumamatör

Inläggav Räven » fre feb 04, 2005 4:43 pm

Nä, det måste ju trots allt vara juniorer som kan ta en plats i A-laget.
Användarvisningsbild
Räven
c/o LL´s Forum

Återgå till Matchsnack