Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Räven skrev:Jag hoppas åtminstone på att det blir en vändning, men det gäller att komma fram till var låsningen sitter, är det menatalt, så jobbar man med det, har det varit för mycket idiotträning, så hittar man en annan träningsform under övergången. Men där ligger det lite fingertoppskänsla hos tränarna att avgöra vad som behövs för att bryta trenden, om det nu är det som är problemet. Men mer inlevelse behövs nog, för att spelarna och även tränarna ska tycka att hockey är det roligaste som finns.
Lakersfan_03 skrev:Plötsligt är jag inte lika sugen på hockey.
men på ett eller annat sätt står man ändå där på söndag.
Lakers spelar alldeles för dåligt och vi kommer tappa ''marginalåskådarna '' för 3-6 på hemmaplan ska egentligen inte vara möjligt.
Och absolut inte i ett derby mot Nybro
Nä skärpning nu lakers.
Fagervall GÖR NÅGOT
Åryd Lakej skrev:Lakersfan_03 skrev:Plötsligt är jag inte lika sugen på hockey.
men på ett eller annat sätt står man ändå där på söndag.
Lakers spelar alldeles för dåligt och vi kommer tappa ''marginalåskådarna '' för 3-6 på hemmaplan ska egentligen inte vara möjligt.
Och absolut inte i ett derby mot Nybro
Nä skärpning nu lakers.
Fagervall GÖR NÅGOT
Nä då är det fan bara att stanna hemma
Nu vill ja djävla se lite positiva vibbar här Nu får det vara slut på att vara så negativa!!Nu är det dags att vara positivt Vi har ju för fan inte spelat matchen än!
Skacke skrev:jag tror det blir Grotnes han behöver matchas rejält nu Åkerström har inte visat något tycker jag, och helt plötsligt kände jag att vi kommer vinna rätt säkert mot Bofors men det kommer vara heta känslor och väldigt mycke gruff....men vinst det blir det....f-n va skönt att det har vänt igen!!!!
Baker skrev:Det ändrar sig fort, var det inte så att Åkerström förra säsongen var en riktig comming man. Är han en av dessa som blir sämre när man kommer till VLH? Knappast men hur fan skall han kunna bli den toppmålvakt många trodde förra året om man inte får chansen? Är Grotnes bra skall han stå allt och är kan kass behöver han mycket matchträning. Det är inte lätt att heta Åkerström och hur skall han utvecklas? Titta i ES och konstatera att i stort sett alla lagen varvar sina MV.
alfax skrev:Baker skrev:Det ändrar sig fort, var det inte så att Åkerström förra säsongen var en riktig comming man. Är han en av dessa som blir sämre när man kommer till VLH? Knappast men hur fan skall han kunna bli den toppmålvakt många trodde förra året om man inte får chansen? Är Grotnes bra skall han stå allt och är kan kass behöver han mycket matchträning. Det är inte lätt att heta Åkerström och hur skall han utvecklas? Titta i ES och konstatera att i stort sett alla lagen varvar sina MV.
YES!! Mitt i prick!
Charlamov skrev:[b]TROR att hans självförtroende fick sig en liten knäck förra säsongen när Lakers vid två tillfällen tog hit andra målisar och inte gav honom förtroendet.
KyriakoS skrev:Charlamov skrev:[b]TROR att hans självförtroende fick sig en liten knäck förra säsongen när Lakers vid två tillfällen tog hit andra målisar och inte gav honom förtroendet.
Dom andra 2 ansågs va bättre och då tycker jag ett lag ska ta det tillfället. Hadelöv va ju lätt några klasser bättre...den andra minns jag inte äns namnet på
Malul skrev:tabellen är snäll mot oss just nu för skulle vi vända på trenden o vinna så kan vi närma oss övre gänget och lämne bakre bakom oss,hoppas vi fortsätter inslagen väg vill säga mot bofors och kniper alla poäng mot dom i vinter
Användare som besöker denna kategori: vlk och 26 gäster